Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er det noen her som har "far ukjent" på papiret, og likevel vet hvem faren er?
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 jeg har ikke det men mine 2 beste venninner har det!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hva er grunnen? vet du? Jeg vurderer det nesten selv...
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 jeg vet grunnen til hun ene og det er pga faren til ungen er narkoman og redd det skal bli mye tull rundt det seinere, han har da ingen kontakt med sin biologiske far. hun andre vet jeg egentlig ikke helt sikkert hvorfor gjorde det men vet at hun og barnefar har et komplisert forhold! kan jeg spørre hvorfor du vurderer det?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Fordi at barnefar roter mye i dopmiljøet, han har aldri holdt en avtale i hele sitt liv, han vil egentlig ikke ha noe med oss å gjøre.. Men, jeg er jo redd jeg skal slite med det senere liksom. Er ikke så keen på å sitte i studio med Tore på Sporet om 15 år liksom..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 jeg vet godt hvem barnefar er og det vet han også,men har valgt å ikke oppgi han som far. dette pga mye tull i svangerskapet(vi hadde egentlig ikke noe forhold da jeg ble gravid), med en del trusler etc. han er veldig ustabil psykisk
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 har også en far til barnet mitt som er inne i rusmiljøet... men jeg har satt han opp som far, mitt barn har krav på og vite hvem som er far og når jeg vet det så skal han stå på papiret.... men dette er opp til hver enkkelt! jeg har hatt noen små ting med dette at han er far men ikke noe som ikke politiet eller barnevernet har kunne ordnet opp i, fars familie er kjempeflott, de møter sitt barnebarn osv men ikke far.... men over til det, jeg syns et barn har rett til og ha fars biologiske navn på fødselsattesten vis man vet hvem det er! håper alt ordner seg for dere klem
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 tror vi tenker ganske likt tonebf. Jeg også mener at en unge har rett til å vite hvor han kommer fra. Du gjorde faktisk ting litt lettere. Takk!
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 ser du er anonym, men vis du vil prate mer om ting er det bare og sende meg en personlig melding med msn adresse så kan vi prate litt mer der for er ikke alt jeg vil legge ut her håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå