Gå til innhold

Hvor ofte og mye kniper dere da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE flink. Tar noen få når jeg kommer på det, tipper 2-3 g i uka. Deter jo AAALT for lite. Gi meg et spark bak ved å fortelle hvor fantastisk flinke dere er da.....hihi =)

Har dere noen rutiner som gjør det lettere å komme på det OG gjøre det da? Fortell fortell !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, er så dårlig til det... Skulle liksom gjøre det HVER gang jeg ammet, men den gang ei... Toppen 4 ganger i uka og det er ikke lenge jeg holder på hver gang...

Skrevet

Uff burde nok knipe mer jeg og, men jeg har begynt å gjøre det når jeg ligger i senga og ammer om morgenen - fin stilling, slik at jeg ikke strammer rumpa osv som ikke skal strammes...

Skrevet

Hehe,, hver gang jeg leser innlegg som dette;);)

Skrevet

Jeg glemmer det helt jeg. Er veldig takknemlig for sånne innlegg som det her. Da husker jeg iallefall å gjøre det akkurat da. ..Så takk! ;o)

Skrevet

Gjør det så alt for lite, men har bestemmt meg for å bli bedre nå:D

Takker for fin påminnelse!

Skrevet

uff, har ikke knipt en gang siden tulla var 5 uker, nå er hun 6 månder..

MÅÅÅÅÅÅ knipe ja, takk for påminnelsen!!!

Skrevet

Uff nei, det blir skjelden. Hver gang jeg ser en tråd som denne, så det er bra med påminnelser ;-)

Noen gjør det når de pusser tenner morgen og kveld, men jeg glemmer det jeg da. Er så trøtt...

Skrevet

Da skal jeg prøve å skrive et knipe-innlegg hver dag og minne alle , inkl meg selv på det.)

Så kom igjen jenter, kniiiiiiip !!!

Skrevet

Jeg gjør det bare når jeg kommer på det, stort sett om jeg tenker på sex eller må veldig på do, hehe... Kniper vel en ti ganger eller så, men må tvinge meg til det for jeg synes i grunnen knipeøvelsene er litt ubehaglige selv om jeg gjennomfører dem riktig. Belønningen med å være flink er jo at jeg, til tross for å født tre barn, aldri har hatt en eneste lekkasje og er like trang som vanlig der nede kort tid etter fødslene, og det er jo en positiv motivasjon i seg selv! ;-)

Skrevet

Har prøvd å gjøre det til en vane å knipe når jeg kjører bil, i hvert fall når jeg får rødt lys... og det er ganske mye.

Men glemmer det nok alt for ofte, så takk for påminnelsen:-)

Gjest MammaTil3
Skrevet

Kniper hver gang jeg ser et innlegg som dette. Da jeg fortsatt "hang" på BiM, var det ei som skrev et slikt innlegg hver dag - ikke verst. Kom meg fort, fort, fort etter fødselen, så kanskje var det innleggene som hjalp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...