Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 magen min ble stein har i det jeg fikk orgasme... kynne jeg hadde da? å hvorfor i sammenheng med orgasme,noen som vet? har foresten ikke hatt kynnere før,så vidt jeg vet
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det er mange som opplever å få kynnere i forbindelse med orgasme. Det er ganske normalt og ikke noe å bekymre seg for :-) Når man får orgasme får man jo sammentrekninger i underlivet og det er vel disse som "trigger" kynnere, tror jeg.
Ranveig R Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Det er berre sånn det er for ein del av oss. Har vore slik for meg både i forrige og dette svangerskapet, kvar einaste gong ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 sniker litt fra 3trim! Kynnere etter sex er HELT normalt! Jeg har aldri kynnere utenom når jeg har hatt sex. Både kommer det både en og to på rappen, men dette er helt normalt!
*Vetlis* Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Sånn hadde jeg det også sist! Var nesten litt plagsomt..... Vær gang man hadde seg så fikk man et lite: Hei, hei! Ikke glem meg her inne da! Bah! Det kan jo drepe sexlysten litt hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå