Gå til innhold

Nei,da henter jeg et par pizza =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er invitert!

Ta med drikke sjøl =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer :D

 

Hopper inn i privatjeten as we speak;)

Skrevet

Flott!

skinke og pepperoni ok?

Slenger med noen chicken kickers også =) Men de deler jeg ikke med noen!hehe

Skrevet

Skinke og pepperoni er ok:)

Tar med noen plater freia melkesjokolade til vertinnen jeg;)

Da blir hun vel glad!

Skrevet

Er det Domino's???? :-p i så fall setter jeg på meg de magiske skoa og jogger over dammen.

Skrevet

Er det DOmino's kommer hvert fall ikke jeg=P

 

Maken til papp-pizza skal en lete lenge etter=P!

Skrevet

Hehehehe....jeg elsker den pizza'n ;o)

Skrevet

DET skjønner jeg ikke...=P

 

Da er Papa Murphy's way better!!=P

Skrevet

Aldri hørt om...nå er det en stund siden jeg var i statene :o) 11 år siden for å være nøyaktig.

Skrevet

er pizzaen blitt kald eller er det plass til meg og?

tar med stratos jeg:)

Skrevet

Dominos,ja =)

Er bedre pizza der ute, Peppes fks, men det ble for langt!

 

Var godt likevel =)

Bacon,skinke og pepperoni.

Skrevet

4 margaritarusbruser ligger i en pose gjemt for kvelden.

=) I kveld skal mor i huset slappe av! Det har hun fortjent

Skrevet

Kosa deg med rusbrus du'a ;o) Det har du fortjent ja!

 

Den pizza'n fra Domino's som har bacon og ananas er kjempegod synes jeg...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...