Gå til innhold

hvordan løser dere bursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere et hos pappa og et hos mamma?

eller et stort sammen?

hvordan kom dere fram til den løsningen dere har?

og om dere har et stort sammen hvordan løser dere det praktisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før faren til barna mine flyttet langt fader i vold, hadde jeg alltid stort familieselskap og over noen år kom far og dame til disse selskapene. Barna satte utrolig stor pris på det.

Etter brudde med meg og barnefar har jeg alltid bedt han og han har alltid kommet. Vi hadde det ikke sammen, jeg som ordnet det.

Nå feirer de barna der de bor de få gangene de ser barna.

Skrevet

Her inviteres far, jeg og vår felles datter til feiring hos mor med hennes familie. Det er problemfritt for alle parter.

Mine svigerforeldre, "svigerbesteforeldre", svoger, svigerinne og nevøer bor 50 mil unna, og derfor er det ikke et alternativ å ha eget familieselskap hos oss.

Skrevet

Moren feirer gebursdagen hos seg, med sin familie, og vi feirer gebursdagen her, med vår familie. ( Før faren traff meg, feiret moren hos seg, og med kun sin familie... så stebarnet feiret aldri hos faren, og med hans familie)

Skrevet

han har et hos mor og et hos far, også inviteres den av foreldrene m/partner til den som har han på selve bursdagen:)

Skrevet

Vi feirer min datters selskap med min familie og "stefamilien, har også et barneselskap hvor far er invitert med halvsøster til min datter.

Det beste ville nok ha vært å ha et felles familieselskap, men min xmann var utro og selv om jeg ikke bryr meg lenger så har ikke min familie så mye til overs for ham. Det hadde nok godt bra, men ville blitt rart og pinlig. Dette er datteren vår sin dag, bør gjøre det som er best for henne.

Skrevet

Vi arrangerer for det meste bursdager, fordi mor ikke ønsker jobben, kostnaden og "påkjenningen". Stas med bursdag det er greit det. Mor kommer ikke for hun kommer ikke lenger inn i "vårt hjem" det var ok før, da jeg ikke hadde flyttet inn, men hun har problemer med å takle oss, så da blir det separat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...