Skrømti Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 He, he, Norhernlights, er det sant : ) Jeg trodde det nesten var klin umulig å blir gravid rett etter mens, jammen sa jeg smør. Egentlig finnes det vel kanskje _ingen_dager som er helt sikre....
Mille** Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Nei, har fjernet en eggleder som en konsekvens av at vi trodde det var en sikker periode...Sorry! ;o)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 I teorien kan et egg løsne når som helst...:)Og det finnes vel egentlig ikke noe sånt som en sikker periode.
Northernlights Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 De sier sædcellene overlever bare noen få dager...da har de aldri testa mannen min sine svømmere! De var utholdene,de...venta kjempelenge, og FLOPP,var det en liten gutt under produksjon. Nei,sikre perioder og ærlige advokater er to ting man kan være 100% sikker på! Hoho!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 men når man har regelmessig mens liksom...om det hadde løsnet egg når som helst så hadde vel mensen vært rar? Men..hehe...om jeg er gravid, så ville jeg jo aldri fått vite om jeg hadde fått en mens jeg ikke ventet akkurat da..så...iiik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå