Hidjey Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vi (jeg og mini) skal fly hjem til mamma og de på søndag, den 22 juli. Skal bli der en uke, og så kommer sambo opp etter jobb på fredag, den 27 juli.. Er lenge siden vi styra og ordna, og han bestille billetter. Så ringte mamma nå da, for å dobbeltsjekke når flyet lander. Gikk inn på mailen og sjekker, og jaggu meg har ikke fjotten klart å bestille min billett også den 27! Og da vi skulle bestille så sa han: "Neida, vi trenger jo ikke avbestilling eller endringsforsikring, for alt er jo i orden" ååååååååh, for noe MØKK! Tror dere jeg får endre den dersom jeg ringer og forklarer situasjonen? Hvis ikke må jeg jo bestille ny billett, og da er det 700 kr i dass..
Mille** Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Vi har også måtte endre billetter som egentlig ikke kan endres, kosta 400 kroner ekstra for 3 billetter. Prøv da vel. Jepp, var mannen min som hadde knota det til her også! Mannfolk altså... ;o)
Hidjey Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ringte å snakka med en mann, men etter å ha stava navnet mitt 4 ganger (jeg heter HEGE) så gav jeg opp og prøver heller å ringe tilbake i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå