Gå til innhold

hihi..morsomt dette her: liste over MØKKAFILMER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste jeg så var "Broken Flowers"....

FYTTIRAKKERN for noe PISS...

Nr.1: Hovedrolle-innhaveren hadde sikkert 13 replikker gjennom hele filmen..

Nr. 2: En så tafatt fyr som hovedr.h skal man lete LENGE etter

Nr. 3: Var INGEN høydepunkt eller noe spenning WHAT SO EVER....

Nr. 4: Helt vannvittig sjuk slutt....

Altså: Ingen høydare akkurat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var virkelig møkk dårlig og den...

Skrevet

tror den værste filmen jeg har sett er WILD WILD WEST! ...den med Will Smith... vare bare e-l-e-n-d-i-g

Skrevet

Ja men DA må jeg svare "Lasse og Geir" av Vam og vennerød eller hva de nå het. Den er riktignok hysterisk morsom da :-P

Skrevet

Oppvåkningen med Robin Williams...den var teit..eller var det bare det at jeg ikke skjønte den?!?hehe

Skrevet

Mulholland Drive

Matrix 1-3, bare tull og tøys for å vise fram effekter

Moulin Rouge

James Bond-filmene med Pierce Brosnan, yækk!

Skrevet

Veeel, alle Rocky og Rambo filmene bør vel inn på den lista..

men den absolutt største møkkafilmen jeg noen gang har sett var Mr. Beans ferie. Makan til forutsigbart oppgulp av gamle Mr Bean sketsjer skal du leite lenge etter. Tror jeg lo en gang... men sønnene mine syntes den var festlig da!

Skrevet

Syntes Ringenes herre 1-2-3 var skikkelig møkk jeg. Sovnet på 1'ern, klina meg igjennom 2'ern og 3'ern var jeg vel nærmest i koma. De er for langtråkige.

Ellers var Eragon(?) ganske møkk.. For den slutta så sinnsykt dårlig.

Men the worst movie ever er vel "Death Tunnel"..

Skal liksom være skrekk film, men hele filmen går ut på en masse surr, halvnakne jenter som er klissvåte 99% av filmen iført blodig undertøy seff og nesten slowmotion løping, slutten er til å spy av.. man sitter igjen med følelsen av at man har sovet igjennom hele filmen og dermed ikke skjønner bæret.

Skrevet

"Eragon" var ubeskrivelig dårlig, ja!!!!

Bøkene er fantastiske, med filmen var rævva.

Jeg synes "Borat" var kjedelig, også, jeg.

Skrevet

Sublime....skikkelig syk drittfilm uten noe som helst logikk....blæhhh

Skrevet

...og alle de Scary Movie-filmene...herregud for noe dritt! Finnes jo ikke morsomt i det hele tatt.

Skrevet

"Dum og dummere" (er det den heter?) var en utrolig dårlig film, maken til flau svada skal du lete lenge etter! Blææh!

Ellers er det moro at vi har så forskjellige meninger... noen av filmene som er nevnt tidligere her er av mine favoritter... ! ;-)

Skrevet

" The Willage" eller hvordan det nå enn staves, hehe... Gledet meg i lange baner til den skulle komme på kino... Har aldri blitt så skuffet over en film noen gang jeg.... :-(

Skrevet

"Prosessen " filmatisering av Franz Kafka sin bok med samme navn.

Vi satt som noen spørsmålstegn hele filmen og plutselig så var den slutt... Tror det må noen abnormale mengder med rødvin til for å kunne analysere seg frem til noen konklusjon på handlingen i denne filmen.

Skrevet

Ja, The Village var kjempe dårlig.. Gledet meg også til den, folk skrøyt av den hele tiden osv.. Men jah.. må si de hadde ganske feil :P

Samme med "The ring" (1'ern).. Snooork.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Die Blechtrommel!o.O

Den er bare jævlig...jeg har heldigvis greid å fortrenge visse scener!

Skrevet

Å, så det er ikke bare meg som synes at Ringenes Herre er sovemedisin!

Har ikke klart å holde meg våken gjennom en eneste av de filmene...

Skrevet

Tenker du, Hegemor 31, på Oppvåkningen med Dustin Hoffmann? Det er en fantastisk fin film, bygget på en sann historie!

Skrevet

Innlegget mitt er litt lenger opp, svar til Hegemor31 ;)

Skrevet

Flott jeg ikke er alene! :D Er så mange som forguder de filmene.. så jeg føler meg alltid så "liten" dersom jeg kritiserer dem :P

Skrevet

Så er "skrekkfilm" en gang som het for May eller Maya eller noe, vanvittig dårlig!! Ikke noe handling i hele tatt, bare rett og slett rævva!!

Også syns jeg hverken Ringenes Herre eller Gymnaslærer Pedersen er noe å hoppe i taket for..;) For å si det pent....;)

Skrevet

alle american pie filmene.. ser virkelig ikke humoren i dem...

the village..

Skrevet

I tilfeldig rekkefølge;

Hvordan selge sko til en havfrue (m/Cher)

Mission Impossible-filmene (james bond etterligning, med FOR mye kjøring og eksplosjoner)

Free Willy-filmene (vet hverken om voksne eller barn som liker de...)

Spice Girls- filmen

Jeg elsker grøssere, men så synd at mange blir for "splatter" og/eller forutsigbar. Og en grøsser bør ha en "happy ending" (ikke tvetydig iallefall, eller med en for selvsagt "her kommer en oppfølger"-slutt....)

Husker desverre ikke navn på noen akkurat nå

Skrevet

Dum og dummere

mr. Bean (film eller ikke- haaaaaater denne humoren)

I Robot med Will Smith - gud for en tragisk actionfilm

Skrevet

Ringenes herre, fordømt lange og driiitkjedelige.

Lara croft, gud så irriterende den kjerringa er.

Matrix, er det mulig å bli mer uttrykksløs enn han derre Reaves?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...