mockis me Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 heeei vennen!!!!skrev et innlegg til deg for 15 min siden =)))ja ville se om du var her! fått ordnet håret eller? alt bra med dere?? stooor klem
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Ååhhh nå så jeg det andre innlegget;) Her går det greit, Lucas e blitt superstor og Adine e fortsatt superstolt storesøster;) Stakkars Aryan, han har vært mye syk, har han ikke? :-( *klemmepå* Har fortsatt ikke farget håret, vil komme ned til deg. Så lenge jeg får gjort det før 7. august, det går vel fint? Bør egentlig snart ta ut håret, men jeg skal "bruke" det 7. august og det må være farget før det, hehe...går det fint å farge det selv om festene er vokst litt ut?
mockis me Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 jo han var en del syk i februar mars etter han begynte i basrnehagen og så dette no.men syns egentlig det e like greit at han e ferdig med koppene. selvfølgelig kan vi farge håret ditt! problemet med gamle fester oppstår når håret skal av igjen, mer floker og derfor lettere å røske med seg litt annet hår også. eg har tid i morgen og fredag hvis fdu vil??
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Men det er ikke problem å farge? :-/ *litt nervøs* Har ikke tid denne uken dessverre, men neste uke skal jeg klare å fikse en dag. Kan gi deg en lyd når jeg har snakket med min kjære. Noen spesielle dager du ikke kan i neste uke?
mockis me Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 ikkje mandag for då har eg fri =))ikkje noe problem å farge =)
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 Supert:-D Sender en mld i løpet av uken:) Når er det du skal bli tante da?? Nærmer seg med stormskritt, gjør det ikke? :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå