Gå til innhold

kan dere ta en titt på charten min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser ut som du hadde EL torsdag eller fredag jeg :o) Temper du til samme tid hver dag og med en gang du våkner? Føler jeg har sett mange veldig ulike charts etterhvert, uten at det betyr at noe er mer normalt enn noe annet. Var en tråd her inne med FFcharts tidligere, den var ganske nyttig for sammenlikningens skyld - kanskje jeg finner den... Linken til min chart er http://www.fertilityfriend.com/home/15ab65 hvis du vil titte. Usikker på om spranget i temp er for høyt, men jeg syns bare det ser positivt ut. Mine er langt mindre kontrastfylte ifht akkurat det, noe som selvsagt plager meg litt ;o)

Skrevet

ja,jeg temper til noenlunde samme tid hver morgen. ga liksom opp håpet på å få en el i nærmeste fremtid da jeg nærmet meg 30 dag i syklus, så vi var vel ikke så aktive som vi var tidligere:-)håper liksom el var på fredag, for vi koste oss sist på tirsdag kveld. så typisk altså!!!!har kost oss annenhver dag kjempelenge, og når vi liksom gir opp, vips, da skjer el....

Skrevet

Hehe, er det ikke typisk. Har ørten sykluser hvor gubben enten har vært bortreist eller en av oss har blitt syke midt i beste ELtid... Mens når man er ufruktbar, da ligger liksom alle forhold til rette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...