Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Lå på sofa'n i sta og så på tv..plutselig hadde jeg hvilepuls på 96! Er ikke det litt høyt til å være hvilepuls? Kjente jeg ble varm,det dunka i hodet og etterpå kom hodepinen. Babyen sparker som bare det,ken det være han som "jazzer" meg opp sånn? Kan være at jeg tenkte på en brann vi hadde i 1.etg(bor i 2.etg jeg og en familie som bor i 1.etg) for 14 dager siden..brannen var liten,men jeg er nok litt engstlig enda.Var ikke akkurat moro å våkne den morgenen,med røykvarslere som ulte. (samme som skravle)
Småbarnstreff Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Pulsen min dundrer også av gårde en gang i blant. Noen dager er det slik hele dagen og jeg er skikkelig andpusten bare jeg rører en finger. Nevnte det til legen min, men han sa ingenting
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Min lege har ferie..skal til han 2.aug..må jo nevne det til han..men jeg har hatt lavt BT i det siste..litt rart at det plutselig blir høyt liksom.men men..mulig jeg bekymrer meg for mye..hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Nå vet jeg ikke hvor langt på vei dere er, men mot slutten er det helt vanlig å bli veldig andpusten, selvom man bare ligger rolig. Livmora er strekt til det ytterste og lungene dine får ikke ytet sitt beste, og kompenserer dermed med å jobbe fortere, altså man blir kortpustet.
Julie83 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg får også plutselig skyhøy puls innimellom uten spesiell grunn. Nevnte det for en lege som beroliget meg med å si: "jamen du er jo gravid kjære!" Vet altså ikke helt hva årsaken er, men det er visst vanlig:) mye rart som skjer med kroppen for tida!
Julie83 Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Ser du nevner BT. Er ikke sikkert blodtrykket ditt er høyere bare fordi du har perioder med økt puls.
-spent- Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Det er helt normalt med høy puls i svangerskapet. Hadde selv veldig høy hvilepuls og nevnte dette for både jordmor og lege, og de sa det var normalt. Men hodepine å sånn skal du egentlig ikke få da..kan jo være det var vanlig hodepine bare som kom samtidig, men om det fortsetter ville jeg kontaktet legevakt eller noe bare for å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå