_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har ikke sett deg verken her eller på msn på lenge:((( Savner deg snuppa mi... Klemmer
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Kanskje de ikke har fått internett i det nye huset?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Du finner henne vel sikkert på BIM igjen - venter ikke hun en til da??
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Åååå ja selvfølgelig at jeg ikke tenkte på at de har flytta På tide for denne høna og finne senga lol hihihi
melkekua™ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg savner også snuppelure...nå må du komme deg på nett snart ;o)
ღtili35ღ Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Snuppelure har ikke fått nett enda. Mener de er på ferie nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå