PlinkiPlonk Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Selv ble jeg gravid begge gangene i sommerferien, så er litt artig å høre om det er noen flere? Ellers så tålte jeg minipillen dårlig, blødde i ett i 2 mnd, og da slutta jeg. Bruker ingenting nå, så vi får se hva som skjer...Lillebror er bare 3 mnd, men mannen min kan tenke seg en til, sier han.
tussemor <3 <3 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 håper det blir ferie baby på oss..men tviler sterkt på det! Slutter på p-pillen om noen dager, og har gått på d i 9 år..så har ikke mye håp at jeg blir gravid de første månedene..
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 April82 du skal aldri si aldri jeg gikk på p-piller i 19 år og ble gravid 3 mnd etter p pille slutt og jeg er en go del eldre enn deg også.....så jeg burde ha slitet mere enn 3 mnd
Moyra Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 April82 Jeg gikk på p-pilla i 7 år og fikk beskjed av legen at jeg ikke måtte regne med å bli gravid på ett år.. Sluttet i desember, og ble gravid i januar.. Nå sitter jeg her med stooor mage Ikke tenk for mye på det, så går det nok fort skal du se;)
tussemor <3 <3 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Tuse takk for oppmuntringen Ja jeg håper at jeg blir gravid ganske raskt. Jeg vil også stoor mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå