Gå til innhold

spent


adriana78

Anbefalte innlegg

Er så spent på hvordan fødselen skal bli og kjenner at jeg begynner å grue meg.Sover dårlig om natten.Tre uker til termin. Har født en gang før og da gikk det kjempe fort. Følte at jeg mistet all kontroll. Har fått vite at det sannsynligvis kommer til å gå enda raskere denne gangen. Mange tanker kverner i hodet. Hva om jeg ikke kommer frem i tide. Har en times kjøring fra sykehuset. For ikke å snakke om smertene... i tillegg må jeg gå til lege på kontroll fordi jordmor ikke er tilgjengelig og han er jo bare opptatt av blodtrykket, urinprøven pg alt det andre kliniske. Synes det er kjempe dumt. Prøver å fokusere på det positive men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har termin den 15 aug, vi skal visst føde på samme sykehus! Dette er min tredje fødsel, har to lange harde fødsler bak meg og håper at denne fødselen skal gå fort..men høres ut som om det ikke er noen fordel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Gikk fire timer fra 1 til 10 cm og det var ikke fordel nei. Holdt på å bli kvalt og følte meg uvel i lang tid etterpå. Men kan tenke meg at når det går lang tid er ikke det noe særlig heller. Men man skulle tro det går raskere for deg denne gangen siden du skal ha fødsel nummer tre:) er du fornøyd med føden i sandnessjøen? fødte i trondheim sist så jeg har liten erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med føden i sandnessjøen, syns at jordmødrene gjorde en fantastisk jobb både før, under og etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...