Vekt 75 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Forstår at du er ganskje kjent i Thailand? Kan du anbefalle et hotell i Bangkok for meg og min familie? Vi er to vosne og tre barn (6,3 og 1.5 år). vi skal bare sove der en natt.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Om jeg vet så mye om Thailand er jeg ikke så sikker på,men har en liten knott som er halvt thai:) Har vært i Thailand ganske mye,har også oppholdt meg på mange hoteller i Bangkok. Det kommer jo helt ann på hva det er dere skal gjøre der da,bare for å sove? Jeg ville nok tatt et hotell som lå i nærheten av Khao San Rd,der er det mye morro:) Før jeg fikk barn så lå jeg bare på lugubre steder...hehe... Men helt ærlig så ville jeg gått for dette http://www.hotelclub.net/hotel.reservations/Royal_Hotel_Bangkok.htm det er ikke blandt det billigste,men heller ikke dyrt. (Ikke super fint heller da,men ganske greit for en natt eller to) Det som er fint med det er at det ligger hele 5 min gange fra Khao San,ulempen er at du må over en forbaska trafikkert vei! Rommene er helt greie,med bad,europeisk do,dusj,heis,tv,AC,kjøleskap.BE OM ET ROM VEKK FRA GATA!!!! ellers kan de bli ganske mye støy ettersom en diger vei er på utsiden. Hotellet har også badebasseng.Hotellet ligger ganske sentralt til hvis dere skal få med dere en liggende Buddha og palasset til kongen etc Men fortell meg gjerne om Royal ikke passer,for kan finne et annet.Bare så vanskelig å vite hva folk er ute etter:) Uansett hvis jeg kunne hjelpe eller ikke så ha en god tur! MammaLukas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå