Sunniva- og Majamamma Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Skal til Spania i august, og lurer på disse nye reglene... Har ikke flydd på mange år, så jeg er helt blank. Ser på skrivet fra flyselskapet at man kan ha totalt 1dl væske med seg - dette kan jo ikke gjelde oss som reiser med babyer, vel?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Barnemat kommer utenom men du kan bl bedt om å smake på det for å bevise at det er hva du sier
furia Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hva kan jeg ta med gjennom sikkerhetskontrollen? - Væske i beholdere på max 100 ml, lagt i gjennomsiktig pose på max én liter. - Flytende medisin som er nødvendig for bruk på reisen. Medisin i fastform er fortsatt tillatt. - Væske som av kostholdsmessige grunner er nødvendig på reisen. - Barnemat som er nødvendig for bruk på reisen. Du må være forberedt på å vise at innholdet i beholderne er innenfor reglene, f.eks. ved å smake på innholdet, ta litt på huden e.l. "sakset" fra www.osl.no
Torpekjærringa Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 vi hadde med sånne bokser med mme vi ) helt supre ! sånne små ferdig mme - nan ! de er jo forseglet så det gikk bra ! og flyvertinnene er behjelplige med oppvarming på fly )
Sunniva- og Majamamma Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Hurra, tusen takk for svar! Da blir det bokser med Nan på snuppa :-)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 vi reiste nett til amsterdam, og hadde da 3 tutteflasker med mme med meg i håndbagasjen, det eneste de ba oss om var å smake på 1 av flaskene, og det var i fra sola til amsterdam, vi måtte ikke smake på tilbakeveien i det hele tatt;-)
rødhette* Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Man kan også ha med vann på flaske og nan pulver, hvis man vil det.
lille mus meg Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Var i London i oktober og da var det ei foran oss i køen med barnemat. Hun diskuterte legne og så helt fortvilet ut. Hun fikk ikke ta den med seg, hun sa hun kunne smake. Men, det var akkurat da de nye reglene kom og de var veldig strenge.Mulig de har måttet finne nye løsninger på noen ting. God tur.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2007 Oi... Får få mannen min til å smake da, brekker meg av MME :-)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 det står på sidene dems at det er unntak for barnemat, mme og medisiner tror jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå