Gå til innhold

Linda og lille Oskar :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt mer info om deg og ønskene dine. Du skrev i presentasjonen at du ikke har tang, er det en spesiell du ønsker deg? Hvilke farger liker du? Blå kanskje, siden du har en liten gutt? Ellers andre farger? Noen andre pyntesaker enn blomster? Og stempler nevnte du også :)

 

Har som du forstår ikke kjøpt gaven din enda, men har tittet litt på forskjellig.

 

Klem fra din hemmelig venn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! Bestilte meg faktisk ei tang i går!:) Men kun øyenstikker og et hjerte dies. Så flere dies hadde vært kjekt!:) Blå liker jeg sefølgelig:) Og grønt og rød. Alle slags farger egentlig.

Har lite, bånd, knapper, stempler og blomster. Men blir glad for alt jeg får, og det blir nok brukt!:)

Skrevet

Kan jeg også få spørre om hvor gammel lille Oskar er?

Skrevet

Oskar er 6 mnd han;)

Men du som er min hemmelige venn eller?:)

Skrevet

Hehe, om jeg sier at jeg IKKE er din hemmelige venn, tror du meg da??

Skrevet

Hehe, tja, hvis jeg legger godviljen mon til så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...