Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Trenger litt mer info om deg og ønskene dine. Du skrev i presentasjonen at du ikke har tang, er det en spesiell du ønsker deg? Hvilke farger liker du? Blå kanskje, siden du har en liten gutt? Ellers andre farger? Noen andre pyntesaker enn blomster? Og stempler nevnte du også Har som du forstår ikke kjøpt gaven din enda, men har tittet litt på forskjellig. Klem fra din hemmelig venn!
Linda og lille Oskar Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Heihei! Bestilte meg faktisk ei tang i går! Men kun øyenstikker og et hjerte dies. Så flere dies hadde vært kjekt! Blå liker jeg sefølgelig:) Og grønt og rød. Alle slags farger egentlig. Har lite, bånd, knapper, stempler og blomster. Men blir glad for alt jeg får, og det blir nok brukt!
tasah Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Kan jeg også få spørre om hvor gammel lille Oskar er?
Linda og lille Oskar Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Oskar er 6 mnd han;) Men du som er min hemmelige venn eller?
tasah Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, om jeg sier at jeg IKKE er din hemmelige venn, tror du meg da??
Linda og lille Oskar Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, tja, hvis jeg legger godviljen mon til så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå