Gå til innhold

ååååh!!!! Forbanna canal digital!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle virkelig "benke" meg å se på "Den som frykter ulven", forts fra forrige onsdag.. Men tror du jeg får INN en eneste kanal eller???

AAAAARGH!!!!! "INTET SIGNAL"!!!!!!

Snakket med "kundeservice" som de kaller seg TO ganger.... hun sa til slutt at jeg nok bare måtte finne meg en bok og vente til jeg fikk hjelp av noen.... Er jo bare så SYND at mannen min ikke kommer før lørdag.... skal jeg ringe rundt på dørene for å få de til å hjelpe meg....? NEI TAKK.... arrrgh.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik har vi det også avåtil! Men da hjelper det å bare vente ei stund åsså sku av å på igjen... viss det ikke funker da heller, venter jeg litt til å skrur på igjen... å slik holder jeg på :s

Skrevet

Vi har det sånn når det regner masse og hvis tordenværet er i nærheten. Mulig det hjelper å skru på og av...og kanskje oppdatere?

Skrevet

joa, har skrudd på/av 40.000 ganger snart... men NADA...

Var sånn forrige gang det var skikkelig møkkavær, men har jo ikke vært sånn idag..

Bare utrolig sensitivt.. *HAAAAAT*

Skrevet

off... hormon-klump.. jeg begynte å grine i ren utmattelse etter å ha snakket med dama i tlf i stad fra kundeservice.. :(

Ville jo bare se litt på tv før jeg la meg... gress-enke og alt..

Skrevet

Er jo typisk at sånt skjer da....og vet du,med våre hormoner har vi lov å grine litt..thihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...