MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 skulle virkelig "benke" meg å se på "Den som frykter ulven", forts fra forrige onsdag.. Men tror du jeg får INN en eneste kanal eller??? AAAAARGH!!!!! "INTET SIGNAL"!!!!!! Snakket med "kundeservice" som de kaller seg TO ganger.... hun sa til slutt at jeg nok bare måtte finne meg en bok og vente til jeg fikk hjelp av noen.... Er jo bare så SYND at mannen min ikke kommer før lørdag.... skal jeg ringe rundt på dørene for å få de til å hjelpe meg....? NEI TAKK.... arrrgh.....
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 slik har vi det også avåtil! Men da hjelper det å bare vente ei stund åsså sku av å på igjen... viss det ikke funker da heller, venter jeg litt til å skrur på igjen... å slik holder jeg på :s
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Vi har det sånn når det regner masse og hvis tordenværet er i nærheten. Mulig det hjelper å skru på og av...og kanskje oppdatere?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 joa, har skrudd på/av 40.000 ganger snart... men NADA... Var sånn forrige gang det var skikkelig møkkavær, men har jo ikke vært sånn idag.. Bare utrolig sensitivt.. *HAAAAAT*
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 off... hormon-klump.. jeg begynte å grine i ren utmattelse etter å ha snakket med dama i tlf i stad fra kundeservice.. Ville jo bare se litt på tv før jeg la meg... gress-enke og alt..
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Er jo typisk at sånt skjer da....og vet du,med våre hormoner har vi lov å grine litt..thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå