Siril&Tord sin mamma Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 er det mange av dere her inne som ikke tar med barna deres ut når det regner? bare nysgjerrig jeg altså
Tommage♀♂ Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Orker ikke å gå på lekeplassen i regnvær nei, men er jo ute på tur osv. Eldste har trillepike som passer henne 2 timer hver dag, så da er hun vanligvis ute sammen med andre barn
fleXibel Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Kommer an på hvor mye det regner da.. bøtter det ned blir det lek og dvd men er det ikke så ille går vi tur
Sunniva- og Majamamma Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Går ikke ut når det høljer ned, men sånn duskregn er helt greit. Men vanskelig når jeg er alene med begge to, for minste er bare 9 mnd og krabber ikke. Ingen støvler sitter på heller, så da må jeg bære henne rundt....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er iallefall ute med snuppa uansett vær, såfremt det ikke er kaldere enn ca -10 grader ute fordi hun har astma. Men må si at når det regnet på det værste her så så jeg ikke 1 eneste barn utenom mitt eget ute og lekte. Litt synd igrunnen, for snuppa storkoser seg ute uansett vær :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå