emmi mi Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jenta mi har mange av symtomene til Kiss og derfor vil jeg gjerne sjekke det for å vite sikkert om det er det. Men er det fysoterapaut jeg da skal kontakte eller kiropraktor? da hun var 2 uker var vi hos kiropraktor siden hun hadde kolikk og da fant han en sjevhet i nakken som han rettet opp som kunne utvikle seg til kiss. Hun er nå 11 uker og har blitt ekstrem ille den siste uken. Hun bøyer seg som en banan til hver gang hun skal ha pupp og griner, må ligge og amme henne. Hun sutrer også mye og har luft smerter og sikler mye. dette er jo symtomer som kan være andre ting også men vil heller sjekke en gang for mye i tilfelle det er kiss.
duppi79 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei.. Vi var hos manuell terapeut som kunne om dette, søk på kiss-kidd på nettet så kanskje du finner noen behandlere nær deg:)
emmi mi Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 ok, takk:-) da ser jeg om jeg finner noen i Drammens området.
duppi79 Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Han heter Åsmund(husker ikke etternavnet) og jobber på trimmen fysioterapi i drammen.. Virkelig å anbefale:) Greit å få det sjekket ut...
emmi mi Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 ok, tusen takk, ringer han i morgen, håper han ikke har ferie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå