Gå til innhold

Tromsøjenter :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen i Tromsø som har termin i nærmeste fremtid,eller nettopp har fått barn og ikke kjenner så mange i samme situasjon?. Har selv termin 24/7 med førstefødte, og hadde gjerne blitt kjent med jenter/damer i samme situasjon. Er ikke fra byen, og kjenner ikke så mange her,men er veldig sosial av meg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

je det er en del jenter her. Har selv termin 31. 7. Vi hadde ofte treff, men på grunn av ferie er det nå nesten ingen igjen, som har gått ditt, så ble det ikke treff lenger.

Men vi kunne jo møtes en dag snart. Så kan eg spørre også to andre, jeg vet om, og som vel er i byen nå. De har termin i begynnelsen i august.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

var akkurat på sida BIM treff. Det er en jente som vil treffes i kveld ( det var alltid før treff på torsdager), så bare skriv der, om du kan komme eller ikke. Så blir det kanskje treff i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir treff neste torsdag, kl 19 på Gruender i Tromsø. Det reservert bord til barnimagen. Bare kom dit hvis du ha tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,kommer 26/7 ,så fremt jeg ikke har født/er i fødsel da :). Møtes gjerne når det måtte være ellers også :). Nettet falt selvfølgelig ut hos meg etter at jeg hadde skrevet innlegget,ante derfor ikke at dere hadde planer om å treffes igår :/ ellers hadde jeg kommet :). Håper dere hadde det koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk internett.

Med noen som har fått nylig, og skal få snart, skal vi også møtes etter fødseln. Da kan du jo bli med uansett.

I går var vi bare to, men neste torsdag blir det vel flere på treff.

Men hvorfor holder du deg så anonym? :)

Lykke til med fødseln, hvis den skulle starte i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut,er gjerne med på treff etter fødselen også :). Nå er jeg forhåpentligvis ikke er såå anonym lenger :),tror nicket mitt skal komme opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

du var den eg skrev med.. trodde, det var elisabeth. Undret meg bare, at terminen varierte. Ser ut til at det blir mange på treff på torsdag :)

Hvis vi som har termin snart ikke møtes på føden :) Det har eg egentlig mer lyst på. Nei, eg skal nå ikke bli for utålmodig, det er jo ennå 9 dager til termin, og barnet skal få lov til å gjøre seg ferdi der inne :)

Hvor i Tromsø bor dere? Selv bor eg på Kvaløya, Håkøybotn

Sees kanskje på torsdag.

Ellers lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Ingen Elisabeth her, Stine heter jeg :). Endelig var BIM siden oppe å gikk igjen. Sliter litt med den. Ja,håper det blir mange på treff :). Selv om jeg egentlig "håper" å ha født før den tid :). Er rimelig lei nå,idag er termindato og her sitter jeg..Hadde vært enda morsommere å treffes på føden :).

Vi bor i workinnmarka,rett ovenfor SATS langnes.

 

Lykke til til deg også,hvis vi ikke sees på torsdag. Men,sånn som det ser ut nå gjør vi sikkert det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det heller ikke ut som fødseln skulle skje før torsdag. Men har jo ennå 7 dager til termin.

Det er noe feil med BIM startsiden, hvis du gi in barnimagen på google og gå på en annen side av BIM, så fungerer det.

Sees på torsdag, og hvis ikke lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du født? Og elisabeth kanskje også?

Vi var 7 på treff i går. Håper, at det var siste bim-treff på meg :)

Så sees vi kanskje om noen uker på noe baby-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

JA! jeg har født :). Sent på kvelden 25.07.07 kom en perfekt liten prins til verden,bare 1 dag på overtid,så nå er vi overlykkelige foreldre :). Så det ble til at jeg akkurat ikke rakk BIM treffet. Håper for din del det var ditt siste BIM treff og at dere hadde det koselig. Er gjerne med på babytreff etterhvert. Men hvor avtaler vi det? På DIB sidene eller her?.

 

Lykke,lykke til om du ikke har født enda :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...