Gå til innhold

j... egoist!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon. Er så skuffet og forbanna på samboeren min Han oppfører seg som en bortskjemt dritt fyr fra førti tallet som trur at kjerringa skal ordne alt. Jeg er gravid i uke 37 og er kjempe plaget med bekkenet. Lå store deler av dagen i dag i tillegg har vi en aktiv to- åring. Føler meg kjempe sliten og har bare lyst til å gråte- eller rettere sagt hive han på dør. Han hjelper meg nesten ikke med noe. Det er skitne gulv og støvete her, men han driter i det og ligger like gjerne på sofaen mens jeg støvsuger.Kjenner at jeg ikke klarer mer styr. Han fatter ikke et j.. hint engang. Skjønner ikke at det går ann å oppføre seg sånn. Vil jo veldig gjerne ha det rent og ryddig her til babyen kommer og kanskje hvile meg litt til fødselen. Åh jeg blir så aaarg... og han skal ha omsorgspermisjon... og mye hjelp skal det bli kan jeg tenke meg....Dere som har forståelsesfulle og hjelpsomme pappaer er jammen heldige. Det kan jeg love dere.

 

Det var godt og få det ut..Phu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff føler med deg! men du dette kan du IKKE finne deg i!!! DRAAA han opp av sofan og kast han inn på badet, og be han ordne en bøtte med såpevann så han får vasket gulvet!! skjønner godt at du er frustrert!! håper virkelig han skjerper seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset bruker vi postitlapper. Jeg har kjøpt sånne hjerte postitter i rosa (ser litt hyggeligere ut enn de gule)

Der skriver jeg opp ting som skal gjøres. En ting på hver lapp.

Da går han og kikker der om det er noe som skal gjøres.

 

Nå har jeg også laget en liste jeg skal henge opp hvor jeg har skrevet ned alt som må gjøres i løpet av en måned for å få huset til å "gå rundt" Ved siden av står det hvor ofte ting skal gjøres (daglig, ukentlig, månedlig, ved behov) og så er det uker og dager bortover og så skal vi skrive inn initialer når det er gjort :)

 

Det blir litt sånn bofellesskap aktig, men jeg tror dette skal fungere. Problemet til han jeg bor sammen med er at han ikke ser hva som skal gjøres. Ber jeg han om å gjøre det så glemmer han det. men da kan han hele tiden følge med på kjøleskapet.

 

Dette er selvfølgelig noe vi er enige om å gjøre sånn.

Har du snakket med mannen din om problemene?

Kan det også være at dine referanser for hva som er rent og ryddig er mer enn nødvendig, sånn er det jo av og til :) Kanskje dere må bli enige om å møtes på halvvegen.

 

Hva med å leie inn en vaskehjelp? Det kan jo gjøres både sort og hvitt og behøver ikke koste all verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette blir nåkk ikke bedre om du ikke setter foten ned å sier skikkeligt i fra!! hadde også hevet han rett på dør,med en slik holdning så viser det at det er sikkert mye annet han er gørr lat med noe som ikke er leveligt i lengden......

 

ja jeg er heldig,men skal ikke prippe deg ned med dette,men har og vært i hop med en slask....endte opp med jeg lot være å vaske hans klær,rydde hans tallerkner...vaske og støvsuge rundt der han satt og til slutt såg han selv at her måtte noe gjøres....

 

men det varte en uke da....men men off føler med deg.....lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke godta denne egoistiske oppførselen fra din samboer. Si i fra. I Norge er det likestilling, hvis han ikke godtar det får han flytte til et land hvor slik oppførsel er mer normal. I Norge er IKKE dette akseptabelt eller normalt. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...