Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hei hei:o) gratulerer så mye med spira:o) men du.. jeg tenker på en ting du skrev i innlegget ditt! Du skriver at foreløpig termin er 18 April? Jeg fikk gullet mitt 18.April, men min lille skatt ble ikke unnfanga før i slutten av Juli.. Du mener ikke 18. Mars da kanskje? siden du sier du er 5 uker på vei?? Blir jo isåfall veldig lenge å gå gravid i 10mnd:o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2007 forsvinner fort nedover ja!! dytter opp igjen så du får se:o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 dæven,nå var den borte igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå