Gå til innhold

Fikk / ville mannen deres se slimproppen? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset VIL han se den, men bare lurte på om det er noe alle vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nei mannen min vil ikke se noe sånt. og det skjønner jeg godt.

Skrevet

Æææææsj hehe ;o) Nei, den får han IKKE se selv om han hadde villet det... Noe han ikke gjør ;o)

Skrevet

hihihi

NOPE!!!

Så den ikke selv engang jeg..

Skrevet

nei jeg tror nok ikke han ville sett slimproppen.......det holdt mere nok når jm tok vannet hehe.....

Skrevet

Hehe, tror ikke sambo vet hva det er en gang...:) Så nei, han fikk ikke se den :P

Skrevet

Har ikke no særlig lyst til å se den selv engang.......

Skrevet

Så det er altså bare min mann som er heeeelt opphengt i den, og VIL se den... Hmmm, aner bare ikke hvorfor!

Skrevet

He he...alle er forskjellige. Mannen min synes den gravidboka vi fikk av gyn var litt diskriminerendes han da. Hvorfor skal ikke vi menn få vite alt som skjer med kroppen deres da sa han...er det liksom ikke viktig at slimproppen går sa han...det er da mitt barn også...det er vel viktig at jeg vet hva som skjer og om det er noe å bry seg om.....men om han vil SE slimproppen har han ikke sagt noe om.

Skrevet

vel den såg ut som mensen på et bind. hihi..

for meg so var den det da! ;)

nei sambo er vil ikke se den.. ikke noe annet heller..

;)

Skrevet

Tror min vil se den, for han er veldig opptatt av alt som kan sette igang en fødsel nå! Det tærer visst på ham også å gå på overtid.

Skrevet

min får ikke tilbudet om å se den en gang! æsj.

Skrevet

Hehe, tror ikke min mann aner at det finnes engang jeg ;)

Han er nok heller typen som kunne gått til bakeren og bedt om ei morkake (";)

Skrevet

I alle dager, hva som er så ekkelt da? Det er da bare en liten klump. Det får være måte på å være sart mener nå jeg da.

Skrevet

Såg ikkje snurten av den sjølv ein gong eg :o)

Skrevet

Nå har jeg og sambo sitti i 30 minutt med suge-tingen til dassen og prøvd å få denna slimproppen til å løsne.. men det er like potte tett der oppi, og ikke en dråpe vann.. noen tips??

Skrevet

Æsj nei.. hihi Det tilbudet fikk han ikke sist og får det ikke nå heller. Synes ikke han går glipp av noe...hehe.

Men for all del. Hver sin smak....

Skrevet

Selv ikke jeg fikk se slimproppen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...