Gå til innhold

Uff jeg føler meg så hysterisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen har hatt feber, hadde litt blod i bleia idag. (feber to dager, ganske høy)

Når jeg kom til legen var jo hun selvfølgelig pigg igjen og ingen ting var galt, fikk ikke tatt noen urinprøve pga hun tisset jo aldri! Men får alltid følelsen at jeg er så rask med og dra til legen... Kan jo være glad for at det ikke er noe...:) Bedre føre var enn etter snar! Men har aldri sett henne så dårlig før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE føl det! Du er jo en mor, og en mor bekymrer seg!:) Jeg hadde også dratt til legen hadde jeg vært deg,og jeg hadde sikkert ringt legen/dratt til legen i morgen også, hadde jenta mi hatt de symptomene som du beskriver:)

Skrevet

Eg har vert nokon turar til legen med mine eg au........Det er bedre for ungen at mor blir beroliga av at alt er ok enn at du skal gå rundt og bekymre deg over det....

Hadde to ungar med feber her for ca 3uker sida, hadde bare hatt feber ein dag men me reiste med dei begge til legen. Eldste hadde blitt rød og hoven i halsen til kvelden første dagen med feber, og han fikk gule prikkar dagen der på så det var penicilin med ein gong til han. Så kikka dei på velse tulla som ikkje hadde hatt så høg feber. Ho var litt raud og hoven i halsen ho au men ikkje så tydelig som broren, men hennars crp var dobbelt så høg som broren så det blei penicilin på ho au........halsbetendelse på begge to!!!!!

Er ikkje hysterisk i det heile tatt du!! Bedre å sjekke det ut ein gong for mykje

Skrevet

Skjønner godt at du blir bekymra....

Tulla mi hadde urinveisinfeksjon da hun var ca. 7mnd gammel. Ikke noe moro.

Du burde uansett be om en sånn tissepose som de har hos legen. Den limer du på henne, også sitter den bare på under bleia til du skifter igjen. Det fungerte veldig fint for oss, har tatt urinprøve på den måten et par ganger. Det du må huske på hvis du får en slik pose er å vaske henne godt først, slik at det ikke kommer noen bakterier med som ikke skal være der. Be dem sende prøven til dyrking, så får du sjekket om det er urinveisinfeksjon hvertfall....

Lykke til...:)

Skrevet

Jeg hadde på en sånn ja i ca to timer ikke noe tiss satt på legevakta i to timer for at hun skulle tisse neida...

Men det var det at legen sa at jeg pleier og ha 8 feber unger i løpet av kvelden og det er aldri noe galt... Hvert tredje år ca så er det noe med noen av tilfellene av feber ungen, men herregud det er jo bedre og være på den sikkre siden sa han...

Så derfor følte jeg meg dum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...