Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 stoppet å røyke hele svangerskapet. men nå etter fødsel har jeg klart å begynne igjen. har så kjempe dårlig samvittighet men jeg klarer liksom ikke stoppe. er så redd for å miste gutten min og elsker han over alt på jord. hvordan er dette med røyking og krybbedød? røyker ikke inne
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hvis han ligger i deres seng må han vel iallefall ha egen dyne..men om han ligger i egen seng så tror ikke jeg dette med røyking er noe problem for babyen, bortsett fra at d lukter vondt...
elfmade Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er ikke helt sikker på dette men jeg tror du perspirerer ut en del av giftstoffene gjennom huden og at det derfor ikke er bra for barnet å ligge helt inntil deg. Det må jo gå over giftstoffer til melken også? Mener ikke å väre "miss goody twoshoes" , men om du har klart deg uten röyken i så mange mnd kan du kanskje klare noen til? Har selv vokst opp som passiv röyker og har hatt mye tröbbel med pust etc så jeg er nok litt merka.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har hørt at man ikke skal sove sammen med barnet hvis en røyker og/eller har drukket alkohol...! Da øker faren for krybbedød.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Tror ikke det er noen fare hvis du ikke går rett fra røyken og i seng så det oser av deg på soverommet. Ta siste røyk en time før du legger deg, så er vel lukt og alt vekk.
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 e nokka med at det kommer noen gasser ut av den som røyker når en sover,så derfor anbefaler man ikke at barnet sover i samme seng hvis noen av foreldrene røyker...for da blir det til at en puster på babyen når den ligger i senga sammens med deg. å de anbefaler at de som røyker å ha en røykejakke,for er noen av de gassene som setter seg i klærne.. (dette har i lest i ei brosjyre om krybbedød)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå