Gå til innhold

Er det mulig å slette seg facebook!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jo liksom ikkje tid til det lengre...å begynner bli lei av å bli invitert til en masse.....ja det var kjekt med det samme....men nok er nok!!!Noen som kan hjelpe???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det går an. Så på tv for en stund siden, og de sa at det gikk an å gjøre seg ganske usynlig bare. Ikke slette helt. Dumt egentlig.

Skrevet

Du får aldri slettet det, bare deaktivert det.

Nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det, men når du er på din side, så er det noen alternativer helt oppe til høyre. Bla home og privacy.

Mener det var privacy jeg var inne på...

Skrevet

Gå på account (ved siden av logout), og nederst på siden kan du klikke på Deactivate account.

Skrevet

Takker for svar!!Drit lei heile greia jeg!!!Litt merklig egentlig, at man ikkje kan slette sida si...Jaja...jeg kommer hvertfall ikkje til å logge meg på igjen!!!Ha en fortsatt fin kveld:)!!Takk nok engang!!:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...