MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 ...har jo liksom ikkje tid til det lengre...å begynner bli lei av å bli invitert til en masse.....ja det var kjekt med det samme....men nok er nok!!!Noen som kan hjelpe???
Benni-min Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Nei, tror ikke det går an. Så på tv for en stund siden, og de sa at det gikk an å gjøre seg ganske usynlig bare. Ikke slette helt. Dumt egentlig.
AneB Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Du får aldri slettet det, bare deaktivert det. Nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det, men når du er på din side, så er det noen alternativer helt oppe til høyre. Bla home og privacy. Mener det var privacy jeg var inne på...
trompetisten Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Gå på account (ved siden av logout), og nederst på siden kan du klikke på Deactivate account.
melkekua™ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 http://www.teknofil.no/wip4/fanget_facebook/d.epl?id=13810 Gå inn på denne linken så får du tips for hvordan du kan slette mest mulig info om deg.
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Takker for svar!!Drit lei heile greia jeg!!!Litt merklig egentlig, at man ikkje kan slette sida si...Jaja...jeg kommer hvertfall ikkje til å logge meg på igjen!!!Ha en fortsatt fin kveld:)!!Takk nok engang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå