lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 drikker varm melk med kanel i nå, 1 matsked kanel, ble skikkelig sterkt og ekkelt. håper det setter igang fødsel da! hihi!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 He he...har hørt så mange prøve det med kanel...bringebærbladte...osv ...vet ikke helt om det funker, men sender over mine premature rier jeg ;o) Lykke til med kanskje kommende fødsel!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 hihi, har ikke helt trua på det selv men takk for premature rier, hehe!
eliseh1 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Min jordmor fortalte meg at å ha sex var det beste, men også spise rømmegrøt med masse kanel, og drikke sweppes brus med kenin. Står lenger nede på flasken om det er kenin i den, og det må det være for å ha noe effekt. Jeg verket så mye på slutten, at den siste uken før termin spiste jeg rømmegrøt og drakk sweppes 3 ganger om dagen i 2 dager. Fødte 3 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå