Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 På sykehuset jeg skal til må man sørge for bind selv. Men er usikker på størrelsen. Noen med erfaring?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 nattbind. jo stør jo likar,hehe:)
Raych Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Fungerte bra med vanlige bind fra Libresse til meg (super kanskje det var), men det er vel individuelt hvor mye man blør... Tror kanskje jeg ville hatt med ganske store i utgangspunktet, og så heller få mannen til å kjøpe noen mindre hvis det går:)
Småbarnstreff Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Nattbind og kanskje Saba fordi de er så myke. Lurer på om jeg brukte bleier den første natta jeg. Litt usikker på det. Men det klarer du deg sikkert uten.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg tar ikke med meg noen jeg.... De har i alle størrelser på sykehuset dit jeg skal ihvertfall...
Hufserufsa_fødeklar Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Tykke Libresse nattbind var det jeg brukte sist, kommer til å ha med samme typen nå også.
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 På sykehuset her deler de ut den gamle typen av Libresse nattbind. De er mykere i kantene enn de nye. Det er virkelig en fordel etter en fødsel (";) Ellers er "bleie" å foretrekke det første døgnet eller så. Da kan en risikere at det omtrent bare renner ut. Blødning etter en fødsel de første dagene, kan ikke sammenlignes med en mensblødning. Den er mye "våtere" av seg. En mens er tykkere i konsistens, kan en vell også si det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå