Joikaboll@ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Mine to eldste var selvfølgelig brudepike og brudesvenn den gangen. Siden har jeg fått to gutter med han jeg skal gifte meg med nå, sier det seg jo selv at det er de to minste sin tur, de to eldste har jo hvert. Det vil jo være grådig urettferdig om de eldste skal få oppleve dette 2 ganger og de minste bare 1 gang (forhåpentligvis) Sorry, måtte bare.. Selvfølgelig skal alle 4.
prekæs Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Synes du skal drøye giftemålet litt. Det kunne jo hende du fikk en til...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Skjønte det med en gang jeg så overskrifta! :-) Og jeg skjønner godt at du ikke klarte å dy deg..
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 snakk om og være barnslig,høres ut som om stedatra mi kommer til og dø når hun ikke skal være brudepike....virker som om det er påbudt og ha det om man har barn. Forresten liker ikke presten her at man har barn før man gifter seg og sikkert enda mindre at man har stebarn,men ikke derfor jeg ikke skal ha det,for han har ikke noe med det.
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Hvis han er en sånn en bør han jo egentlig nekte å ekte dere da.... Herregud å gammeldags!
Joikaboll@ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2007 Vi lurer jo litt på det med en til, så vi har et dillemma ja....
Joikaboll@ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2007 Hun kommer nok ikke til å dø, og forhåpentligvis, når hun blir eldre kan hun sikkert klare å se tilbake på den dagen og tenke at hun setter pris på at hun slapp. Hva han presten mener og står for er jo ikke noe å bry seg om, han høres bare ut som en gammel kæll full av fordommer. Det er ikke påbudt å ha brudepike/svenn når en gifter seg, men det er faktisk PÅBUDT å være folkelig!
Joikaboll@ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2007 Jepp, jeg er grusom, men hva annet kan en bli når en er hjemmeværende med 4 barn....
Northernlights Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Nja,det er da barnslig å slenge utav seg at hun sikkert kommer til å ta overdose siden hun ikke får lov, som du sa i tråden "din" tidligere, baby i vinter *prins*. Synes denne var bra,jeg ;o) Satt på spissen på en fin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå