Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vi var i butikken idag, og Daniel falt og slo seg på et klesstativ, på kanten av det. Da vi gikk ut av butikken, ca en time senere så jeg at han blødde. Ikke mye, for det var størknet, men valgte å ta han med til legen. Så, da ble han limt.Var ikke det store kuttet, men de ville lime det for å unngå infeksjoner.. Bedre det enn å sy, men stakkars lille gutten min!!! Uff, får så dårlig samvittighet.. Trodde ikke at det var så ille, fordi han gråt bare bittelitteranne, men det var jo verre enn det så ut som.. Nå sitter han og koser seg med brødskive med prim på! Må nok få en fruktboks etterpå!
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Stakkar liten... Men han har det nok godt akkurat nå ja.
cherry coke Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Stakkars lillegutten:) Du får kose ekstra mye med han ikveld da!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Jaa:( Han skal nok få ekstra kos ikveld ja!! Det fortjener han!!! Var så flink atte på legevakten, gråt nesten ikke. Bare holdt rundt meg.. *flinkegutten*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå