Gå til innhold

Nummen i armen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Armen min fra armhulen og nesten til albuen på undersiden føles helt nummen.. som om den sover og det prikker litt i den.. hm.. har vart siden søndag.. noen som vet hva det kan ha seg?

Svimte av på lørdagsnatta, men regner ikke med at det kan ha noe å si..? Kan jo knipe hardt i armen uten at det kjennes..så rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..

Skrevet

kan være prolaps i nakken, men kanskje greit å oppsøke lege

Skrevet

Har du vondt i nakken eller noe da? Veeel, uansett ville jeg oppsøkt lege, hadde ringt legevakta jeg!

Skrevet

Ringe lege? tror dere det er nødvendig da..?

Skrevet

Trenger sikkert ikke løpe på legevakta, men kanskje bestille time i morgen...

Skrevet

ja, det tror jeg. Kan jo være ett prolaps, greit å få tatt bilder og sett at det er det!

Skrevet

har akkurat vært å tatt mr av rygg og nakke, så tviler på at det kan være prolaps.. de trodde det kunne være prolaps i ryggen, men alt så bra ut..

Skrevet

Hadde heller tatt en tlf nå, som det enda ikke er så sent, så kan de avgjøre om det skal vente til i morgen, siden det har vart siden lørdag/søndag.... Mulig jeg høres hysterisk ut, men det får stå sin prøve.

Skrevet

Hehe... jeg er motsatt jeg.. drøyer det lengst mulig med å gå til lege.. tror jeg ser det an til i morgen jeg.. kan heller ringe fastlegen min da. legevaktene her bruker å vær skikkelig sær og rar..

Skrevet

Jeg ringer heller ikke til lege bare for å ringe, men nummenhet liker jeg IKKE, men vil ikke skremme deg. Kan jo bare være at en nerve ligger litt i klem, såkalte "trange forhold" plages du med nakke rygg? Men ring fastlegen din i morgen du.

Skrevet

Hvordan nummen da? sånn at du ikke kjenner noe liksom? Eller sånn som når du klyper i den ru huden på albuen? Etter at jeg fikk tuppa ble jeg skikkelig hypokonder og syntes jeg var så nummen der hvor du beskriver nå, sånn albue følelse nesten, hastet jo til legen men han bare lo og sa at det var sånn det skulle være :) *flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...