Gå til innhold

auauau kink i nakken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snudde meg i dag tidlig litt brått og da sa da "klikk".. gjør så inni hampen vondt, og skal på fjelltur i morra...

har kjøpt zon salve, fått masasje, hatt varmepute men hjelper ikke.. også tatt smertestillende...

noen med andre råd????

vil ikke ha auau lenger.. slitsomt å ta seg av "lillegutt" med disse smertene og.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ein kraftig kink i nakken sjav like før jul. Var hos fysioterapauten og han sa at det beste var å la det vera i fred. Ikkje drive å masere på det for det kunne bare irritere det meire.

For meg så hjalp det veldig med varmepute. Det gjekk eit par dagar før det var bedre, ikkje bra men bedre. Bruka Ibuxgele og ibux og paracet. Fikk også vita at eg skulle bevege hode til det gjorde vondt, ikkje lengere men heile tida snu på det til det gjorde vondt. Eg kom litt og litt lengere kvør gong.

Det er mega vondt!! Og det er ikkje lett å ta seg av små når ein har det. Her kjørte mannen min gutten til dagmamman også var eg heime med tulla på ca 5mnd. Eg kjørte ikkje bil på eit par dagar for eg kunne jo ikkje snu på hode så eg såg om det kom bil.....

God bedring, det går over...........til slutt.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...