Mamman til Georg :) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Driver å veier opp og ned her om å ringe legen og be om en sykemelding i morgen... (Har denne uken + 2 uker igjen før jeg går ut i permisjon). Kjenner på kroppen at jeg ikke får nok hvile, men føler meg liksom ikke SÅ sliten hver dag heller... Er ikke noe for sykemelding i utgangspunktet... Er av den oppfatningen at det ikke er noen sykdom å være gravid om dere skjønner hva jeg mener... Men både mannen min og flere av venninnene mine kjefter på meg nå fordi de ser at jeg er sliten og mener at jeg burde slutte å utsette det.... Hmm..... synes det er veldig vanskelig det her altså...(I tillegg var jeg hos legen på kontroll i går, men feiga ut når det kom til det å be om en sykemelding).
alvis Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Du må nesten kjenne på hvordan du har det selv. Jeg er også sliten på jobb. Har en hektiskt hverdag og endel tunge løft.Hjemme har jeg en 2 åring så det går liksom ikke bare å legge seg ned på soffen da jeg kommer hjem. Selv syns ikke jeg at det å være litt mer sliten noen dager enn andre er nok for å få en sykemelding. Men blir jeg helt utslitt og får mer vondt i bekkene så vil jeg spørre legen om en sykemelding, kanskje 50% eller noe. Men du må kjenne på kroppen din. Er du sliten og vond syns ikke jeg du skal pine deg på jobb. Det er ikke noen som takker deg fordi du holdt ut og pinte deg de tre siste ukene.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 spør om å få 50 % sykmld. hvertfall da.er viktig å hvile hvis man er sliten.blir lite tid til det etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå