Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Min eks skal ha to uker i sommer, og jeg skal ha to uker. Men eksen sier da at den helgen som er "hans" i min ferie skal han ha igjen senere. Hva da med mine helger som går bort når far har han i sin ferie?? Nei de kan jeg bare glemme sier han.... Hva er reglene om "faste" helger og feriesamvær? det er jo veldig urettferdig dersom ikke jeg skal få ha sommerferie to uker i strekk med jenta, det er jo tross alt ferie og vi har planer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 selvsakt skal du få ha med deg jenta på sommerferie. å han skal ikke ha tilbake den helga i annen form en at han også har henne i 14 dager i ferien.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Helgene vil jo gå opp i opp, så at han vil ha tilbake den evt, helga er berre tull, da har jo du krav på å få tilbake ei helg også, kva svarer han til det skal tru.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Har sagt det, og regner man på det vil det gå to av mine helger under hans samvær, og en av hans i min ferie. Han sier det ikke står noe om at jeg skal ha helgesamvær, mens det gjør det med han.
ana baroma Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Nei, her må han gi seg:) Ferie er ferie, og han kan ikke kreve de helgene tilbake... Når mor har ferie med gutten, så forsvinner jo en helg eller to (husker ikke helt), men det får vi "tilbake" når han er med pappan på ferie... Mener feriene går over helgesamværet.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Selvfølgelig skal han ikke ha tilbake de helgene. Dere mister jo begge deres helger her, det går jo opp i opp. idiotisk å i det hele tatt foreslå for deg at han skal ha de tilbake. Stå på ditt
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 HI igjen.... Ok, bevist igjen: mannen er gaaaaal.....Blir matt a den mannen!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Hi enda en gang.... glemte å si at dersom han ikke får de igjen blir det rettsak for atte jeg nekter/saboterer samvær...... Djaises......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 tror han kommer til og slite med og finne en advokat som støtter han i at det er å sabortere samvær. han kommer bare til og fremstå som vrang på meklingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå