Gå til innhold

Nan ferdigblanding, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her også, vanskelig å få svar på skravle synes jeg...

Ser det har kommet slike ferdigbokser med 1/2 liter på. Supert spør du meg da! Men på Rema her (bare der jeg har sett det) finnes det bare nan2. Noen som vet om det finnes nan1 i slike bokser?

Didrik er flaskebarn, og skal på overnatting til tanten sin i helgen, og tenkte det hadde vært greit med de boksene så slipper hun å koke vann og styre med det. (Hun har en på 3 mnd selv + mange andre barn). Kan jeg bruke nan2 hvis det ikke finnes nan1. Han er 12 uker i dag faktisk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det finnes nan1 og du kan sikkert bare bruke nan2 om det er tomt for nan1,det eneste forskjellen er at det er jern i nan2 .....kjempegreit når man er på tur,har alltid en liggende i stellveska.

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt NAN2 istedenfor NAN1 før det har gått 4-5 mnd. Har hørt at det er en ganske stor omstilling for den lille magen og bare mer jern gir ofte litt mageknip den første tiden.

Skrevet

Det er ikke de små boksene jeg snakker om. Men de på 500 ml. Har som regel en av de småboksene i stelleveska jeg også =)

Skrevet

Jeg ble faktisk hentet helt ut av det blå på mitt eget utdrikningslag når snuppa var 3.5 mnd. Det fantes ikke Nan 1 på butikkene der vi bor så vi måtte ty til Nan 2 på kvelden (fikk komme hjem og ha ammepauser på dagen). Ingen problemer her i gården iallefall, ikkeno mageknip eller andre reaksjoner.

Skrevet

Når vi var på sykehuset fikk vi mme som var regnet fra 4 måneder til gutten vår. Det var ikke Nan, men Hipp tror jeg. Det er vel jern i den og.

Det gikk ihvertfall helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...