ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Prøver her også, vanskelig å få svar på skravle synes jeg... Ser det har kommet slike ferdigbokser med 1/2 liter på. Supert spør du meg da! Men på Rema her (bare der jeg har sett det) finnes det bare nan2. Noen som vet om det finnes nan1 i slike bokser? Didrik er flaskebarn, og skal på overnatting til tanten sin i helgen, og tenkte det hadde vært greit med de boksene så slipper hun å koke vann og styre med det. (Hun har en på 3 mnd selv + mange andre barn). Kan jeg bruke nan2 hvis det ikke finnes nan1. Han er 12 uker i dag faktisk =)
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja det finnes nan1 og du kan sikkert bare bruke nan2 om det er tomt for nan1,det eneste forskjellen er at det er jern i nan2 .....kjempegreit når man er på tur,har alltid en liggende i stellveska.
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde ikke brukt NAN2 istedenfor NAN1 før det har gått 4-5 mnd. Har hørt at det er en ganske stor omstilling for den lille magen og bare mer jern gir ofte litt mageknip den første tiden.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke de små boksene jeg snakker om. Men de på 500 ml. Har som regel en av de småboksene i stelleveska jeg også =)
ormeynglet Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ble faktisk hentet helt ut av det blå på mitt eget utdrikningslag når snuppa var 3.5 mnd. Det fantes ikke Nan 1 på butikkene der vi bor så vi måtte ty til Nan 2 på kvelden (fikk komme hjem og ha ammepauser på dagen). Ingen problemer her i gården iallefall, ikkeno mageknip eller andre reaksjoner.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Når vi var på sykehuset fikk vi mme som var regnet fra 4 måneder til gutten vår. Det var ikke Nan, men Hipp tror jeg. Det er vel jern i den og. Det gikk ihvertfall helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå