Gå til innhold

Nettingtruser - hva og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg er fjern. Men håper noen kan opplyse meg litt om disse berømmelige nettingtrusene.

- Hvilken funksjon har de?

- Får man dem på sykehuset, eller må man kjøpe selv? I tilfelle hvor?

- Kan man bruke andre (sikkert king size) truser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettingtruser får du på sykehuset. Eller jeg har i allafall aldri hørt om at det går ann å kjøpe det på butikken.

De er veldig stygge men etter en fødsel der du blør en del og må ha bind så fungerer de greit. Det er god plass, luftige og får du blod på de så kaster du bare de.

Skrevet

Nettingtrusene får du på sykehuset. Er sånne store boxer lignende truser som holder både bindet og magen på plass. Syntes de var behagelig å bruke. Hadde med meg store behagelige bomullstruser på sykehuset men syntes nettingtrusene var best å bruke de første dagene da man blør ganske mye. Er sånne engangstruser som man kaster så slipper man å bytte truse så ofte hvis man blør igjennom..

Fikk både nettingtruser og bind på sykehuset der jeg bor.

Skrevet

Tusen takk for svar! Høres bra ut at de holder magen på plass også : )

Sjekket akkurat infobrosjyren jeg fikk fra Bærum sykehus, der det står en oversikt over hva man må ta med. Står blant annet nettingtruser. Så nå lurer jeg på om dette er noe man evt kan kjøpe på apotek? Noen som vet?

Skrevet

Der leste du tankene mine, gitt : ) Thanks!

Skrevet

jeg fødte på bærum, og der fikk jeg en av de lekre nettingtrusene rett etter fødselen. Men fikk bare en, og bind måtte jeg ha med selv opp på barsel...

Skrevet

Hei!

Du kan få kjøpt nettingtruser på apoteket. Det er bare å spørre etter dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...