Gå til innhold

Nån som ska flytta over till "bli gravid" snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte selv børja prøva i sep. Nån annan med samma tanke? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat sluttet på p-pillene, og så får vi bare vente, og la naturen gå sin gang:)Gleder oss!

Skrevet

Hehe...jeg har faktisk ikke tenkt på det en gang, men må vel kanskje snart det...Jeg har jo faktisk også skrevet det selv i et av mine egne innlegg(at vi kanskje blir en gjeng som følger etter hverandre til neste forum)...Men har altså ikke tenkt på at jeg selv faktisk også må gjøre det! Litt morsomt...

Men blir vel ikke så veldig lenge til jeg må rusle over på "bli gravid"...Håper på at mannen sier ja til å prøve etter at jeg har fått mensen...Men vi får se! Blir vel en glidende overgang..Så med andre ord blir det nok august-september på meg!! =)

Skrevet

På Bli gravid er det veldig kjekt. Selv tar jeg min siste p-pille i dag, og har allerede flyttet over dit=) Men kommer inn hit litt av og til=)

Vi begynner prøving i midten av september=)

Skrevet

Hehe, ja, tenk på det, vi passer jo snart bedre på "Bli gravid" enn her på "snart klar". Vi er jo klare!!!

Håper veldig at vi kan følge hverandre utover høsten. Kjempe spennende da, og høre hvem av oss som får en liten en i magen først.

Hvor i landet bor dere foressten? Østlandet, Vest-landet?

Jeg bor rett utenfor Oslo:)

Ha en strålende dag!

Skrevet

Ja, er liksom det jeg også føler=) VI ER KLAR=) ENDELIG!=)

Jeg bor på Vestlandet - ikke langt fra stavanger=)

Skrevet

Hej Hej!

Ni verkar som en hel høg med herliga tjejer...hoppas det er ok att jag blir med på "resan"? =)

Har ni prøvat lenge? Ska som sagt børja i sep å hoppas verkligen att det inte tar før lång tid innan spiran sitter..hehe!

Bor førresten i vestfold. Klem =)

HI

Skrevet

Hei "bebisdrøm"! Koselig å få deg også med=)

Sambo og jeg begynner å prøve nå i september vi også!=) Gleder oss veldig=) Så nå har jeg bare sagt at de sædsellene bør smelte rimelig kjapt=) har så lyst på en liten=)

Håper vi kan holde hverandre oppdaterte om hvordan det går=)

Jeg har etter mye om å men bestemt meg for å slutte på p-pillene om to uker etter sånn halvveis råd fra legen. Har dere slutta? Eller når slutter dere?

Ha en strålende dag=) Nå ser det ut som om sommeren endelig er på veI og jeg skal på jobb:/

Skrevet

Hei på deg "bebisdrøm"

Klart du kan bli med på reisen. Jo flere, jo bedre:)

Vi har ikke prøvd lenge. Har jo gått rundt med tanken nå det siste året, men det var vel det at alle vennene våre rundt oss begynte å formere seg som gjorde at vi også ville sette i gang=) Det kjennes trygt å kunne "dele" opplevelsen sammen med mennesker man kjenner godt, og som alle er førstegangsforeldre.Da kan vi dele erfaringer med hverandre, gleder og sorger.

Ha en flotters dag!

klem

Skrevet

Så gøy at det er litt aktivitet her inne igjen =)

Jeg bor også på Vestlandet, ikke så langt fra Stavanger.

Begynner å bli veldig klar ja, ikke "snart klar" lenger her i gården nei!! Håper, håper det ikke tar så lang tid før jeg blir gravid! Tar det lenger enn 4 mnd er jeg redd jeg blir for utålmodig og begynner å stresse...og det har jeg iallefall IKKE lyst til! Så jeg tenker jeg må finne ting å holde på med slik at jeg har andre ting å tenke på enn bare å bli gravid, hehe...

Ser ut som om vi er en god gjeng her ja! Blir spennende å følge med hverandre!!

Ha en flott dag(endelig litt sol her!)

Skrevet

Hei og velkommen hit bebisdrøm!

Vi skal også begynne å prøve i september, så det blir vel til at jeg flytter over til "bli gravid" snart. Har vært der på besøk noen ganger da.. :)

Vi bor i Møre og Romsdal, for den som spurte om det!

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver "Baby?Jatakk!" =) Jeg gjør ikke annet enn å tenke på graviditet og baby. Det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen er å gå inn hit å lese på de nye innleggene, og det samme gjør jeg med en gang jeg er hjemme igjen fra jobb!

Da jeg gikk rundt på storsenteret her om dagen(skulle shoppe litt), tok jeg meg selv i bare å se på barneklær, babyleker, bøker om graviditet osv osv. Det er akkurat som om alt jeg syns var viktig og interessant før, det betyr liksom ikke noe lenger...Alt jeg tenker på er å få barn=)

Det er til å bli litt sprø av egentlig..hehe, men såååå koselig!

Ha en fortsatt fin dag du også;)

Skrevet

Heihei Julie F=)

Jeg er akkurat lik deg=) Det første jeg gjør på morgenen er å gå inn her, og når jeg kommer hjem fra jobb, jo, da sitter jeg her igjen=) Er så koselig å ha flere å glede seg sammen med:D

Jeg teller nesten dager til den lille skal lages=) Fikk ett nydelig babyteppe i dag=) Har også vært hos noen venner som nettopp fikk ei jente... åh, jeg "adopterte" henne på flekken. De spurte meg om jeg var verpeklar... JA, det er jeg=)

Gleder meg til det er jeg som skal få barselbesøk=)=)=)

Skrevet

Hehe..det er som å lesa sina egna tankar når man ser vad ni har skrivit!

Jag slutatade på pillerna før nestan 3 år sen, børjade få biverkingar av dom. Lika bra det! :) Vi har bara varit førsiktiga fram till nu men nu er det slut på det, nu ska det lagas barn! Inte riktigt en då men snart!

Det er tur att vi er mitt uppe i husbygging så jag har lite annat å tenka på oxå, hade nog blivit galen annars! =)

Har ni ferie nu tjejer? Hoppas været håller i sig nu så vi kan få lite sommar i allafall!

God helg till alla! =)

Skrevet

=) hehe, det er derfor vi er her inne=)

Høres "vanskelig" ut å ikke gå på p-piller i 3 år. sambo er til og med negativ til at jeg vil slutte 1. mnd før prøveperioden...

Gleder oss=) Selv skal vi lage barnerom før den lille forhåpentligvis ankommer neste sommer=)

Jeg er student, så jobber en del nå i sommer.. men det har ikke gjort noe med alt det stygge været=) Heldigvis nærmer fridagene seg=)

God helg ja=)

Skrevet

God morgen jenter!

Åhhh for endeilig dag å våkne opp til, sooool fra skyfri himmel! Det trenger vi etter flere uker med bare regn. Og det beste, jeg skal ikke jobbe i dag!!

Gleder meg til èn ukes ferie i august jeg, da skal vi på hytta en tur (på fjellet) og så tenkte vi å kjøre litt rundt i Norges land. Blir ikke så mye ferie på oss i sommer i år, skal nemlig èn uke til syden i november. Så vi får heller se frem til det!

Vi var også på besøk hos venneparet vårt i går, som fikk baby for 5 dager siden. Hun var sååå liten;) Det første de gjorde var jo å lempe lille babyen over i armene mine, og der lå hun i en halv time og sov...søt, søt, søt=)

Haer dere meldt dere inn i Gullsmokken?

klem

Skrevet

Hei=)

Huff, i dag regner det her:( men venninna mi og jeg skal kose oss med godt mat og film, så det går fint=)

Hva er egentlig gullsmokken? jeg har ikke meldt meg inn der enda... Skal vi det?

Klemklem;)

Skrevet

Hei hei!

Det står linket til Gullsmokken her på BarniMagen. Det koster 149 kr i året å være medlem, og så får man visst tilgang til all mulig informasjon ang. graviditet og barn. Du kan bla. stille jordmødre, leger og andre fagfolk spørsmål og få svar. Samtidig får du jo se alle tidligere spørsmål og svar fra andre medlemmer.

Tror jeg skal melde meg inn etter hvert;)Hvertfall når jeg blir gravid!

God helg!

Skrevet

Okei. Ja, jeg tror jeg melder meg inn del dagen testen er positiv jeg;)

Høres jo veldig bra ut. Jeg har allti MASSE spørsmål=) hadde vært greit å bli medlem der=)

Du får også ha en riktig god helg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...