M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke planlagt som de 3 andre og jeg er snart 38 år. Jeg har ikke hvert kvalm enda så XXXXXX fingrene !
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Oi oi grattis Wenche!!! :-D Når er terminen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye! Hvor lang på vei er du'?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 GØØØØØØØØØØY!!!!!!!!!!!!! Grattis:)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Åååh!! Gratulerer så masse!! Jeg er en prøver, så jeg er veldig misunnelig =) Kos deg masse!!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye da:-D
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Hehehe,der kan du se;o) Gratulerer så mye med spiren,og kos deg masse!!!
Lillegull og spiren Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) så utrolig heldig du er:) virkelig missunelig..he.he kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 GRATULERER!!! Men nå trenger du ihvertfall en ferietur eller? :-) Utrolig gøy da! Når har du termin sånn ca?
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2007 Takk, takk..... Jo jeg er 5 uker i dag. Og det kom som en bombe. Vi hadde p-pille resepten i bilen, men så måtte bilen på verksted og der ble og resepten liggende noen uker..... for lenge ! Har ikke hvert kvalm, men var bare forsinket så jeg tok en test for å få bekreftet at jeg ikke var gravid i hvertfall. Jeg satt på do sa den lyste POSITIV og jeg brøøøøøølte på samboeren min........og så kom jo halve svigerfamilien min løpende for de trodde jo at noe var galt , hehe. Litt flaut men ellers bra... Jippi !
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. juli 2007 Hei, Mona... takk... jo det blir vel 18. april ... forløbig da .
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 #21 Skrevet 18. juli 2007 Grattis - da må du melde deg på modne foreldre siden....:-) Der er det gøy!
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 Oii så spennende da! Høres ut som en fin måned å føde i:) :)
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, takk. Jøss, vi har jo nettopp flyttet sammen igjen. 21. juni, så det har skjedd de første dagene rett etter innflytting.
SnupsaTupsa Skrevet 18. juli 2007 #24 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye ) Ser ut som dere tar det som en positiv nyhet så da er det jo bare fest og glede i heimen ;O) Kos deg med lille spiren og magen! Moro!
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, ja det skal jeg og . Og dette blir vel attpåklatt nr 3. Jeg har 1 datter på 18 år og to gutter på 2 og 3 år fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå