Gå til innhold

JEG ER GRAVID IGJEN ! Herregud


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke planlagt som de 3 andre og jeg er snart 38 år.

Jeg har ikke hvert kvalm enda så XXXXXX fingrene !

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojoj. Grattis tror jeg. Hehe.

Skrevet

Oi oi grattis Wenche!!! :-D

Når er terminen?

Skrevet

Gratulerer så mye!

 

Hvor lang på vei er du'?

Skrevet

gratulerer!!!!!!!!!!!

Skrevet

GØØØØØØØØØØY!!!!!!!!!!!!!

Grattis:)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

 

Skrevet

grattis.-))

Skrevet

Åååh!! Gratulerer så masse!!

Jeg er en prøver, så jeg er veldig misunnelig =)

Kos deg masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye da:-D

Skrevet

Grattis :o) vi sees på bim!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg:)

Skrevet

Hehehe,der kan du se;o)

 

Gratulerer så mye med spiren,og kos deg masse!!!:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

så utrolig heldig du er:) virkelig missunelig..he.he

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

 

Skrevet

GRATULERER!!!

 

Men nå trenger du ihvertfall en ferietur eller? :-)

Utrolig gøy da! Når har du termin sånn ca?

Skrevet

Takk, takk.....

 

Jo jeg er 5 uker i dag.

Og det kom som en bombe.

 

 

Vi hadde p-pille resepten i bilen, men så måtte bilen på verksted og der ble og resepten liggende noen uker..... for lenge !

 

Har ikke hvert kvalm, men var bare forsinket så jeg tok en test for å få bekreftet at jeg ikke var gravid i hvertfall.

 

Jeg satt på do sa den lyste POSITIV og jeg brøøøøøølte på samboeren min........og så kom jo halve svigerfamilien min løpende for de trodde jo at noe var galt , hehe.

Litt flaut men ellers bra...

 

 

Jippi !

Skrevet

Hei, Mona... takk... jo det blir vel 18. april ... forløbig da .

Skrevet

Grattis - da må du melde deg på modne foreldre siden....:-) Der er det gøy!

Skrevet

Oii så spennende da! Høres ut som en fin måned å føde i:) :) :)

Skrevet

Hehe, takk.

Jøss, vi har jo nettopp flyttet sammen igjen.

21. juni, så det har skjedd de første dagene rett etter innflytting.

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Ser ut som dere tar det som en positiv nyhet så da er det jo bare fest og glede i heimen ;O)

Kos deg med lille spiren og magen! Moro!

Skrevet

Hehe, ja det skal jeg og .

 

Og dette blir vel attpåklatt nr 3.

Jeg har 1 datter på 18 år og to gutter på 2 og 3 år fra før.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...