Gå til innhold

OH MY GOD!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstermin 15.2, er 10 uker i dag. Men magen min har vokst enormt, derfor fikk jeg henvisning til tidlig UL i dag.

Sjokk! Det er ikke et, ikke to - men TRE babyer i magen min!

Herregud, holdt på å besvime på benken! For ikke å snakke om mannen min, han er helt svimeslått ennå...

Vi har et barn fra før, gutt 2 år.

Vet ikke helt hvordan vi skal takle dette. Får vente noen dager til det går opp for oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Afrodrite som er her igjen???? Lenge siden sist nå!

Skrevet

oj oj oj!! grattis! Så spennende!! :)

Skrevet

ååå du gode min......trippel glede for deg....kan tenke meg det kom litt som et sjokk da og at det kansje tar sin tid og svelge.

men så koselig og da.

har dette skjedd på den naturlige metoden eller??

:-)

Skrevet

En liten løgnhals som påstod at hun ventet trillinger. Kommer og går innimellom,og har nesten alltid med seg kråkebolla(samme person) Kråkebolla skriver på dårlig nynorsk,og de er alltid pålogget samtidig.

Skrevet

oi, gratulerer så mye...spennede... vet ike hva jeg hadde gjort hvis jeg var i den situasjonen nej. vil nok ta litt tid å venne seg til tanken på at dere ikke snart har 2 barn, men 4...hehe..

Skrevet

etter å ha lest to innlegg på anonymt så kommer det en liten tanke i mitt hode:

hvis det virkelig er 3 bebier i magen så har man vel ingen grunn til å signere med anonym vel???

Er det noen som har det morro for tiden- det er så mange merkelig innlegg for tiden!

Hormoner, ungdommer som lukter på lettølen...???!+++osv...

Skrevet

sol og varme

synes det er rart at ikke anonym har svart etter at hun har lagt inn tråden for over 1time siden!

sikkert bare FAKE dette også......og hvorfor signerer med anonym når hun venter liksom trillinger????

Skrevet

M@sander m/jente i magen

yepp, akkurat.. hadde jeg ventet trillinger hadde jeg ikke signert med anonym -det er liksom ikke noe man skammer seg over...sikkert ei som prøver å ha det morsomt...og hun sitter sikkert og gnir seg i hendene nå som vi to gidder å skrive noe mere på hennes innlegg... :) så, dette blir mitt siste svar på denne :) ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...