Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ble selv far som 21 åring og hun jeg var gift med var den gang 19... Det som er morsomt i dag er at når nr 3 kom.. han er 10 år i dag, så er det slik at vi er faktisk de yngste foreldrene i klassen som er på disse foreldremøtene også:-) .. Har alltid gitt en stor F. i hva andre mener eller synes:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det var et søtt innlegg av deg... Merker at jeg blir glad i deg når du sier sånt noe:)!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Skrev det egentlig bare for å få fred fra de obsternasige kommentarene dine vesla:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg var så vidt fylt 18 da første kom, nå fyller han 12 år og jeg har alltid vært den yngste mamman, det er jeg også for 8 åringen som begynner i 3 klasse he he
ragna Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 hahahahahahahahahahahahahaha.....hadde du ikke kontroll på trykket yppert???????? ;P
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Nå som jeg faktisk kjente en liten glede over at du er tilstede..... Så skal du ødelegge det... JEg vet du er glad i meg, jeg vet det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Selvfølgelig:-) I min familie så er vi ferdige med barneproduksjon før fylte 30:-)
prekæs Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Var 19 med førstemann, og mistenker at jeg med tredjemann blir den eldste mora i klassen. Heldigvis er det ingen andre som vil tro det. Kremt.
ragna Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 hah, var 23 da vi fikk vår første.....TO år eldre enn deg yppert, men to viktige år ;P
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Spørs hva du tenker på hva som er viktig det:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Tenk at du kunne vært faren min da.... Men da hadde jeg ikke vært så pen som jeg er nå, da:)
ragna Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 tja, som i matveien f.eks. når man er 23 år har man lært at bamsebums ikke skal spises til middag ;P
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Hadde jeg vært faren din så hadde du mest sannsynlig vært penere:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Neppe..... For du har ikke sett meg.... Jeg er veldig vakker... Den perfekte match av min mor og far.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Hør her tjukka.. nå er det ikke alle som kjører rundt med logoen til Mc.Donalds og Burgerking på bilen heller da!! Tipper at dine kostholdskunnskaper hadde skremt selveste Fedon Lindberg tilbake til Hellas av frykt for at dette smitter over til han:-) Dessuten så var nok kunnskapen min angående kosthold som 21 åring bedre enn hva din noensinne vil bli tjukka:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Uansett.. jeg er mer ivrig etter mora di da:-)
M by M Skrevet 18. juli 2007 #19 Skrevet 18. juli 2007 Må si jeg gruer litt til foreldremøter når den tid kommer. Jeg er straks 23 og jentungen er 2 år. Men herregud, om folk vil bry seg med sånt, får det være deres problem. Tror jeg er en like god mamma som en på 30 + faktisk. Fallgruven for unge foreldre er i følge statistikk at de er mindre aktive og får "playstationbarn", men vii motbevioser statistikken og er aktive ute med forskjellige ting når vi har tid :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 Akkurat nå er hun gift... Men jeg ser gjerne at hun skiller seg og at han kreperer av sorg på samme tid... Så bare kom!!
ragna Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 søt, så søt jasså, så du har startet som medarbeider på burgerking igjen? må si jeg er imponert over engasjementet og forbarmelsen de viser overfor deg;) de måtte jo tross alt bygge om en burgerking-bil for å tilpasse den til ræva di og da snakker vi om bil i størrelse lastebil;) næh, kostholdet mitt inneholder pittelitt sjokolode, det skal være visst, men nå er jo atter sannheten slik at det ikke skader meg på lik linje som deg. vekta roper på meg hver gang jeg tar meg en tur på badet, kun fordi den vet at vi matcher så godt ikke som deg lille venn, som må ta kontakt med nabo-bonden for å få låne ku-vekta.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #23 Skrevet 18. juli 2007 Nei, men han er ikke bra!! Så satser på at han kanskje dør snart... Hadde vært drømmen! Derfor er du velkommen:) Om du tør...?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #24 Skrevet 18. juli 2007 Jasså.. ser du prøver deg på brunstige lokkelyder inne på min seriøse tråd!!!! Ikke rart at den badevekta er trofast og ærlig med deg tjukka... den stopper tross alt på 120 kilo så det betyr selvfølgelig ikke at dere er i smybiose, men at vekta ikke har mer å gi:-) Nå har jeg tross alt en smekker og delikat kropp som ville fått slike strutsemus som deg til å engasjere en profesjonell kidnapperliga, kun i den hensikt å bortføre meg å misbruke meg seksuelt til alle døgnets tider:-)
ragna Skrevet 18. juli 2007 #25 Skrevet 18. juli 2007 brunstige lokkelyder? nei faen, bruker du eggekokeren til å smelte kokesjokolade i nå igjen? lyden du hører, er smeltelyder fra kokeren! lett på ræva fort som f...du vet at brannalarmen går da....vekker hele isolatet.....grrrrrr, så blir det ekstra mye jobbing for nattevaktene nå igjen. hvor mange ganger må jeg forklare dette for deg yppert? du vet at du får straffetid på isolatet om du truer med kidnapperligaen igjen, ja, jeg vet at du er sykelig opptatt av de perfekte kurvene mine yppert, men vær så snill, dette har vi også snakket om en million ganger før; det er ikke slik man kurtiserer en dame, lille venn. kanskje det var slik de lærte opp lakeien i hells angels (deg;) men det er ikke dette som er realiteten, stakkars deg;) og dessuten; jeg ville ikke tatt i deg med ildtang engang;) men dette er jo ting du allerede vet, men ser nå at vi bør repetere det litt oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå