liten_en Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er tilbake som en aktiv prøver igjen etter nok en misslykket graviditet. Det jeg lurer på, er det noen jenter her som prøver med en mann som er en god del år eldre? Familien min vet ikke om han her skikkelig, annet enn at jeg er i et forhold.
Miss Misantrop Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Min mann er nesten 20 år eldre enn meg. Dette har medført endel barrierer som må forseres. Nå er det jo sånn da at vakrere, rikere jenter en jeg har funnet eldre menn, så jeg syntes egentlig ikke jeg har noe spesiellt å skamme meg over. Han er god for meg og det er det som teller. Han har også en datter som er 9 år yngre en meg. Han har ingen kontakt med henne (litt trist da). Jeg er gift med denne mannen på et annet kontinent enn det foreldrene mine bor på. De har ennå ikke sett han. De vet han er eldre en meg, men har ikke spurt hvor mye...
Kobra Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Min kjæreste er 14 år eldre enn meg.... Ser ikke aldersforskjellen jeg Han har en sønn på 15 år fra før, og vi prøver på vår første...akkurat nå venter jeg på at han skal bli klar for prøverør. Han synes vist det er veldig skummelt!! Han vil klare det selv!! Joda, sa musa...thihi....
liten_en Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Vi er ikke gift da, men han er over 24år eldre enn meg. Han har to barn fra før. Hun eldste er 3år yngre enn meg bare. Vi prøver nå på vår første, skal til og med i gang med pergo, så jeg håper det klaffer. Men er alikevel redd for hva folk rundt meg sier. Merket bare på blikkene jeg fikk da vi var på kino i helga. Hehe..
Høstspire 2011 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Min er litt over 9 år eldre enn meg=) Vi har det helt fantastisk sammen og skal snart prøve på første svangerskap=)
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 min er 11 år eldre.. Vi har det kjempe bra sammen og prøver på vårt første
ønsker liten spire!!! Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 hei! så godt å høre at vi er flere i samme båt.. jeg er også sammen med en man som er mye eldre enn meg, faktisk 30 år eldre. kjærligheten har ingen aldersgrense:) hvor gammel er du liten_en? trist å høre at du har mistet flere ganger..håper spiren sitter på neste forsøk! lykke til med prøvingen og din eldre herremann;)
Minime? *10pp* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Min samboer er 11 år eldre enn meg. Hvor stor er aldersforskjellen mellom deg og din heldige da, liten_en? Jeg er lei for å høre at du har gått gjennom flere mislykkede graviditeter. Får håpe spira klamrer seg bedre fast neste gang! Lykke til.
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Men når temaet alder først kom opp.... noen som vet hvor mye sæd kvaliteten dropper, sånn prosent messig mener jeg...
Eva76 Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 ja, jeg har eldre mann, men i forhold til de som har svart her før er vi vel nesten jevngamle ;-) Han er 38 og jeg blir 31 litt senere i høst.
liten_en Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er 21. Det er ungt, ja jeg vet. Men det å få barn var viktig for allerede i 15års alderen. Jeg verken drikker, røyker eller fester. Så jeg følte jeg var moden nok for flere år siden. Jeg hadde ikke det behovet for å "leve livet" først, slik alle vennene mine gjør nå. Mitt liv begynner for meg når jeg har min egen lille familie. Anyway, med min eks mistet jeg 4ganger. Nå har jeg hatt en ny i 1 år, men kjent han i flere. Han er 45år gammel. *rødme litt*. Men hva skal mangjøre? Jeg har aldri hatt kontroll på hvem jeg blir forelsket i osv.. Så jeg bare følger hjertet mitt rett og slett. Takk for lykkeønskningene, og Lykke til, til alle dere andre også.
liten_en Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2007 Mannfolk produserer sæd hele tiden, så de går ikke "ut på dato" slik vi jenter gjør. Leste det en plass her på internett, men husker desverre ikke hvor.
ønsker liten spire!!! Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 hei! det stemmer at menn produserer sæd hele tiden, mens vi kvinner mister egeløsning i overgangsalderen.. men desverre er ikke mannens alder helt ubetydelig. med økende alder er det ofte ferre friske sæd celler enn når mannen er ung. det kan føre til at det er vanskeligere å bli gravid, fordi de svømmer dårligere... eller at graviditeten ender i abort pga defekte sædceller.. men mange blir far i godt voksen alder og får friske barn, så den vitenskapen er det ingen grunn til å gi opp for! lykke til alle sammen... håper vi alle har en spire som sitter snart:)
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Tusen takk for svar.... Min mann er 45 nå.. og jeg vil veldig gjerne lykkes så snart som mulig. Det er ok og ha gammel far. Jeg hadde gamle foreldre selv og har alltid verdsatt det. Men det får jo være måte på også da. Har en onkel som er 85 og han har en datter som er 25. Blir nok lite han får sett til barnebarna sine.
ønsker liten spire!!! Skrevet 19. juli 2007 #15 Skrevet 19. juli 2007 har tenkt det samme selv, men man har jo ingen garanti selv om man velger en mann som er mye yngre. han kan dø eller stikke av, lenge før han rekker å bli bestefar... min mann vil være omtrent på din onkels alder når vårt evt barn vil være 25 år... men men... folk er full av fordommer.. man vil få blikk og komentarer.. må bare lære seg å heve seg over andre folks snikk snakk:) så lenge aldersforskjellen ikke plager oss, så hvorfor skal alle andre da bry seg? vi har mye å tilby et barn.. hus, god økonomi, gode jobber begge to, kjærlighet og omsorg... den lille skal ikke mangle noe!! hvor gamle var dine foreldre da miss misantrop? håper dere lykkes så snart som mulig, og at spiren vokser seg fin og stor:) klem
Miss Misantrop Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 ............. Mine foreldre fikk meg da de begge var 45 år. Så nå er de 72 og jeg 27 Har lest et sted at hvis kvinnen er eldre en mannen blir det lettest jente, vil det si at vi har størst sannsynlighet for å få gutter, eller er dette bare tull og tøys? ............
Høstspire 2011 Skrevet 20. juli 2007 #17 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, det har aldri jeg hørt=) Men kan jo for all del stemme=) Selv er vi 3 jenter, og far er eldst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå