Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hei. Kan dere hjelpe meg. Det er nå rett før vi flytter. Hva har jeg glemt å ordne? Bank, telefon, forsikring... Ordnet dere lokal bank, bevarte dere norsk mobil tilknytting, hva må jeg ikke glemme å ta med i flyttelasset?? Så mye å tenke på...
Miss Foster Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Ná vet jeg ikke hvor du flytter hen, men jeg mátte ordne med spansk id-nummer (arbeids- og oppholdstillatelse). Opprettet konto i spansk bank, og har spansk mobilnr. ja. Det blir dyrere á ha norsk bank og tlf her nede.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvor skal du flytte til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå