Gå til innhold

selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt selvbruningskrem på den store dagen eller noen som bruker det til daglig? Trenger noen tips til bra produkter. Det er så mye på markedet nå at jeg ikke aner hva jeg skal velge. Tenker mest på ansikt. Ansiktet mitt tåler dårlig sol og solarium så det alternativet er ikke noe for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du ikke har brukt det før hadde ikke jeg turd å bruke det til bryllupet. Jeg er rødhåret med fregner og får ALDRI farge og sånn var jeg også bryllupsdagen. Prøvde ut selvbruningskrem på en fot en gang og det blei skikkelig stygg farge på meg. Må jo også være helt jevnt for å bli pent.

Dersom du vil være brunere og ikke sole deg ville jeg hvertfall ikke gjort det selv og jeg tror jeg hadde vurdert spray tan

Skrevet

Har brukt selvbruningkrem på kroppen og det funker men det er til kroppen. Er det ikke en egen selvbruningkrem bare for ansiktet?

Skrevet

det finnes selvbruningsserviettertil kropp og ansiktet.

defungerersom en våtserviett,og du bare smører på hude.

eg har prøvd og ble kjempe fornøyd m resultatet. de va lett å å på og d ble jevnt og fint.

anbefaler deg å teste d ut en stund før bryllupet så du vet kossn d blir.

ellers e d jo en mulighet å spraye seg brun hos en profesjonell

Skrevet

hvis jeg skulle gjort det hadde jeg no testa mange ganger før jeg selve dagen ja:) kjedelig med oransje farge...

Men har prøvd en del og anbefaler på det sterkeste spray tan... Koster ikke all verden og det blir jevnt og fint... Ikke alltid like lett å få det fint selv....

Skrevet

Solbrun (solarium denne sommer'n...) eller naturlig bleik er best!!

Jeg har prøvd Dove sin fuktighetskrem med litt selvbruning i. Den funker bra på meg, fordi jeg får tilnærmet samme farge i sola. Det negative er evnt skjolder, at den lukter, og at den forsvinner raskt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...