Gå til innhold

Noen som vil være med å starte en slankeklubb???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innrømmer lett at jeg trenger litt inspirasjon her... La på meg 25 kilo (!!!)under graviditeten. Noe var jo vann, og noe var bebis, så gikk jo ned litt rett etter fødselen, men tror nok fortsatt jeg veier nesten 20 kilo mer enn før jeg ble gravid, og nå er det to måneder siden fødselen.

Misstrives skikkelig i kroppen min nå og vil bare ha kiloene av.... Men så var ikke det så lett da... For det første gadd ikke snuppa mi å drikke av puppen, og pumpa klarte ikke å holde produksjonen opp, så får ikke noe gratishjelp der i gården. For det andre har jeg tatt keisersnitt og får ikke lov til å trene ordentlig før etter 12 uker. (tre uker igjen) For det tredje har sambo ferie nå, og dermed ble den lille selvdissiplinen jeg hadde byttet ut med kjærste-kos inne i regneværet med cola og sjokkolade... Huf, huff, huff....

Jeg MÅ skjerpe meg nå! Så tenkte jeg at kanskje er det flere som har det sånn? Jeg tror iallefall det ville vært mye lettere for meg å droppe sjokoladen og Colaen og kanskje gå en ekstra tur hvis jeg for eksempel måtte rapportere dagens utskeielser og aktivitetsnivå til noen med-slankere på slutten av dagen... Så... Noen som er med på å starte en slankeklubb her inne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjerne!

Så lenge vi må melde inn hvor mye vekten har endret seg en gang i uken! Det er en grei motivasjon for meg i alle fall!

Skrevet

Sure, I'm in :-)

Har ca 5 kilo jeg vil miste.. så litt motivasjon hadde ikke vært så dumt :-)

Skrevet

Ja, vi kan veie oss hver mandag eller noe? Også rapportere vekt og hvor mye det er opp/ned fra forrige uke. Også kan jo de som vil rapportere hver kveld om utskeielser og mosjon? Hvor mye vil du bli kvitt da AneB?

Skrevet

Jeg har gått ned ca 10 siden fødselen for 10 mnd siden, og mangler de siste fem. De er jaggu vanskelige!

Skrevet

Ja jeg vil gjerne være med. Har 10 kg jeg skulle vært kvitt. 6 mnd siden fødsel. Er tilbake der jeg var før graviditet, men har noen kg for mye. Det virker som vekta står bom stilt. Har og tro på at det er lettere hvis en må rapportere vekt og utskeielser. Mandag er en fin veiedag.

Skrevet

Hei!

Jeg vil veldig gjerne bli med:o)

Har en ca. 7 kg jeg vil bli kvitt! Skal operere i august også, så må gjerne ned noen kilo til det også!

Skal vi rapportere hver mandag? Hva heter vår slankeklubb, hihi? :o)

Dette skal vi klare jenter!

Skrevet

Jeg er gjerne med!

Bærer rundt på 6 uønskede kilo..

Skrevet

Så, hvordan gjør vi dette sånn reint praktisk??

Skrevet

Menger meg her jeg, har startet opp en slankeklubb for noen dibdamer, men selv så falt jeg tidlig av lasset.

Vi laga oss ei helt enkel piczo side, hvor alle kunne lage sin egen side.

Bare en ide...

Skrevet

å ja !!! jeg vil være med !!!!

klarer ikke på egen hånd - så jeg vil gjerne bli med :o) har 7 -10 kilo jeg vil ned ! blir ikke bikini denne sommeren iallefall :o/

Skrevet

Lurer på å henge meg på her jeg også, men blei litt skremt i starten av tråden hvor det stod at folk ville ned 3 og 5 kg. Jeg vil gjerne ned 10 kg, men MÅ ned 5 kg før 8. september for å få kjolen min til å sitte som jeg vil at den skal.

Skrevet

Så hvordan gjør vi dette da, jenter ?

Skrevet

Jeg er med i Project Sexy Mamas (dib-slanke-jenter), men kunne godt tenke meg å få kontakt med andre også :) Jeg har egen blog der jeg loggfører prosjektet mitt - som er 20kg av på ett år. Kunne vært fint med motivasjon fra andre som også trenger å ta av litt mer enn 2-3kg.

Skrevet

Hiver meg på her! Har heldigvis tatt av meg det som jeg la på meg under svangerskapet, men jeg kunne virkelig trengt og ta av minst 10 kg! Om noen av dere er fra Oslo hadde det vært ekstra fint om vi kunne trent sammen.

Skrevet

jeg er også med i PSM, men slenger meg gjerne med her også! Trenger mer motivasjon siden jeg sliter...

Kjenner Torpekjærringa så kanskje det hjelper litt ekstra :o)

Skrevet

heihei =) jeg vil oxo gjerne være med,har ca 10kilo som MÅ bort

Skrevet

Vi kan støtte hverandre litt vi, vennen :o))

Skrevet

Den var til Anetten & My & Lille my ;o))

Skrevet

høres ut som en kjempe ide!!!

blir gjerne med jeg! :o)

Skrevet

Hei vennen!

våken? trøtt som en ... ja, vet ikke hva... jeg... spist deilige slankefrokosten min, og var mest misunnelig på jentenes brødskiver som så myyye bedre ut hi,hi

Gått ned en kg da! Men det etter at jeg gikk opp... Men kan satse på at det nå går rette veien herfra! ;0)

Du har ferie enda, eller?

nei, får gå opp og rydde mer i barneklær, jeg... sukk...

klem :o)

Skrevet

*klemme på Anetten*

Stå på!!!

Skrevet

Skal vi for eksempel opprette en hotmail som alle har passordet til, så kan vi sende inn resultater og utskeielser osv dit? Da kan alle se hva alle driver med...?

Skrevet

Jeg er med......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...