Gå til innhold

Yes, da kommer ett pengespørsmål fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal søke om stønad til barnetilsyn, også står det jo at jeg må bekrefte utdanninga mi, men hva skal jeg vise de da? Har ikke opptaktspapirene siden jeg begynte på utdanninga i 2004.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare be skolen skrive ut en bekreftelse på at du går der.... :)

Skrevet

okei, da skal jeg stikke innom de om ikke så lenge. må innrulleres igjen snart også, så da får jeg gjort alt samtidig. Men vet du om man må levere inn regninga hver mnd til de og må den være stempla fra banken, eller kan man samle de opp og levere når det passer (f.eks. hver 3 mnd). Og er sånn kvitteringsoblat man kan bestille gjennom nettbanken god nok kvittering? Mange spm :D

Skrevet

Jeg la ved kopi av førrste faktura fra barnehagen, det skal holde, tror ikke du må søke mer enn en gang i året (barnehageåret går fra aug til juli, du får støtte for 11 mnd ettersom man som regel betaler for 11 mnd. i barnehagen). Bare husk å si i fra dersom inntekten skulle øke, ellers risikerer man å måtte tilbakebetale evt. urettmessig mottatt stønad.

Skrevet

Men jeg spurte henne om de måtte se regningene og da sa hun ja, men det er godt mulig jeg har misfortstått det hele. Skjønner ikke hvorfor de ikke har sånne idiot-proof søknader ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...