SiljeMoor Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 nå hr vi prøvd å prøvd....klaffer aldri.. test på test på test..negativ og negativ. er det noen som har noen GODE råd?!?! *oppgitt*
SiljeMoor Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 litt over ett år..litt ny her inne, meeeen hva er pergo??
liten_en Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Pergo er et eggløsnings preperat, hovedsaklig for kvinner som mangler eggløsning, men også for andre som sliter generelt. Normalt får man de hos en gynekolog, men har lagt merke til at flere og flere bestiller fra nett.
SiljeMoor Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 okåå..har tatt sånne eggeløsnings tester..men kjenner som regel nården kommer.. men nå begynner samboeren å bli lei av all prøvinga så nå vil han gi opp:(
liten_en Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Må ikke gi opp. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Men ta en tur til gynekolog og spør om han kan sjekke om noe er galt.
Miss Misantrop Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Du sier at samboern er klar til å gi opp. Gå inn på mannen ikke klar å les litt. Menn er ikke helt som oss kvinner har jeg funnet ut LOL, generellt vil de ikke involveres så mye i når det er eggløsning osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt noe sånnt som at; Kjære nå har vi prøvd så lenge la oss bare ta det som det kommer. Du bør skaffe deg GU time, få tak i pergo, måle temperaturer ta eggløsningstester helt uten å innvolvere han. På med litt smakfullt undertøy rundt EL også blir det barn vet du.... Ja jeg vet at det høres ut som om jeg behandler de som guttunger og ikke menn, men dessverre ser det i mange tilfeller ut til å være eneste løsning.
SiljeMoor Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 hehe, santsant.. prestasjons angst:P skal til gynokologen om ikke lenge så da er det vel bare å vente å se..er så baby syk nå at jeg veit nesten ikke hvem bein jeg skal stå på..
endelig bolle i ovnen Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Dette synes jeg ikke var et godt råd... Mannen kommer sikkert til å slappe av, mens jenta fortsatt er i prøvemodus..Da blir det vanskelig å skulle snakke om følelsene som faktisk oppstår når man ikke får det til.. Snakk heller med mannen din og prøv å kom fram til en avtale. Vi har prøvd rundt to år nå. Jeg har vært til gynekolog og tatt de vanlige tester og går på pergo kur. For meg har dette fått meg til å senke skuldrene. I tillegg bruker jeg El test. Den skal slå ut opp til 36 timer før eggløsning. Prøv også å bare ha sex annenhver dag.( Dette er råd fra min gynekolog)
endelig bolle i ovnen Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 mitt innlegg henviser forresten til misantrop
endelig bolle i ovnen Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 vi får vel krysse fingrene og ikke beina(som det så fint sto ett annet sted her inne) og håpe at alt ordner seg til slutt:)
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2007 #16 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er helt enig med drømmer om bolle i ovnen at det beste vil være total åpenhet, støtte hverandre (i gode og onde dager)... ha en å dele de utallige nedturene med les TR men men men men MENN!!!! Hvordan kan i det hele tatt en mann i det hele tatt antyde at prøvingen blir for mye slit, når alt hans kjære vil ha er et lite nurk, hvordan kan menn etter SA og MA når det eneste kona vil er å få til en ny baby i magen si; nei vennen min når det ikke gikk nå ... så får det bare være. Det skjer dessverre hele tiden. Og de gjør det ikke for å være slemme...
Arnetmor Skrevet 19. juli 2007 #18 Skrevet 19. juli 2007 Det legen min sa til meg var at det er viktig å slappe av! Ikke stress og tenk for mye på at du vil bli gravid (vet det er litt håpløst men...). Kroppen er veldig merkelig noen ganger, man blir rett og slett ikke gravid fordi man tenker for mye på det! Prøv å få tankene over på noe annet....vær positiv og ha masse deilig sex=) Ikke tenk på sexen som dere skal lage barn...men nyt det og kos dere sammen! (vet det er lettere sakt enn gjort, men ikke gi opp i alle fall) Lykke til...=)
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 Vi har en forkortelses liste her inne på bim, men den har det med å forsvinne ut av side en ... for meg gjør det ikke noe, jeg har lest den før. Men for alle nye er den veldig nyttig.. så vær så snill og hjelp meg å dytt. A missed abortion is when the embryo or fetus has died, but a miscarriage has not yet occurred. It is also referred to as delayed miscarriage. ... Så med andre ord, det vil ikke blø når fosteret dør, (I allefall svært lite) og det må utskrapning til. Fosteret blir i magen etter at det er dødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå