Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på Badeland i dag. Kjempestas!!! Andre gangen denne uken, men det gjør visst ingenting;-)

 

Nå er jeg alene hjemme (vesla er hjemme da...) Får nok finne meg noe mat, kjedelig å lage middag til seg selv men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, badeland hørtes gøy ut! Jeg elsker å bade, og det gjør ungene mine også :-)

 

I dag har vi vært ute på tur i regnværet, og kjøpt is :-) He, he..

 

Også nå i kveld når det har vært opphold så har vi vært ute og plukka bringebær!

 

Ellers har vi ikke gjort så mye mer!

Jo, foresten.. he, he.. jeg har vært ute å prøvd sykkelen min for første gang! Fikk en gammel sykkel av noen for sikkert over et år siden, som jeg ikke har prøvd før i dag :-) Jeg har misforstått gubben, og trodd at det var noe gale med bremsene. Men det var visst ikke på den sykkelen, men på en annen. Han spurte meg i dag hvorfor jeg aldri sykla på sykkelen min..he, he!

Så da var jeg ute å sykla, noe jeg ikke har gjort siden jeg var 13-14 år gammel (og det er vel ca 12-13 år siden nå :-)

Men det gikk bra, jeg klarte det uten å falle av ;-)

Skrevet

hehe, så bra :-) Bra at sykkelen var i orden da... HAr syklet en gang i år jeg og... Skulle begynne å trene så jeg syklet 3 mil... Det ble visst med den ene trimturen...

 

Er så heldige at vi bor 5 min. unna badeland. Helt topp i regnvær...

Skrevet

vært ute hele dagen nesten. ganske fint vær her, og ikke noe regn!!!

 

Har malt en vegg på huset, luka litt i innkjørselen og hjulpet mannen min med å bære takplater opp på taket.

 

ungene har leika og kost seg i sandkassa, huska og sykla!

 

middagen i dag ble kebab på oss store og nuggets på de små.

Skrevet

Har sitti i bil fra hytta i dag i et par timer, og ellers drivi med vasking av klær. Vi drar til syden til fredagen, så her vaskes det for harde livet:-)

Skrevet

Vi har vært i byen på jazzfestivalen her i mange timer. Så har vi puslet hjemme her etterpå. Er så dårlig vær at det frister nesten ikke å gå ut. Men vi må jo det, ellers klatrer eldstemann i taklampa ;)

Nå er eldsten på vei til senga og jeg skal scrappe litt og dibbe og være på scrapping.no. Må vel lage meg litt mat jeg også

 

Skrevet

Jeg har sovet hele dagen helt til samboer vekte meg kl 17 og hadde laget middag til oss :-) Jeg har da vært på nattevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...