dumme mamma Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vi har vært på Badeland i dag. Kjempestas!!! Andre gangen denne uken, men det gjør visst ingenting;-) Nå er jeg alene hjemme (vesla er hjemme da...) Får nok finne meg noe mat, kjedelig å lage middag til seg selv men...
stinky-monkey Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Å, badeland hørtes gøy ut! Jeg elsker å bade, og det gjør ungene mine også :-) I dag har vi vært ute på tur i regnværet, og kjøpt is :-) He, he.. Også nå i kveld når det har vært opphold så har vi vært ute og plukka bringebær! Ellers har vi ikke gjort så mye mer! Jo, foresten.. he, he.. jeg har vært ute å prøvd sykkelen min for første gang! Fikk en gammel sykkel av noen for sikkert over et år siden, som jeg ikke har prøvd før i dag :-) Jeg har misforstått gubben, og trodd at det var noe gale med bremsene. Men det var visst ikke på den sykkelen, men på en annen. Han spurte meg i dag hvorfor jeg aldri sykla på sykkelen min..he, he! Så da var jeg ute å sykla, noe jeg ikke har gjort siden jeg var 13-14 år gammel (og det er vel ca 12-13 år siden nå :-) Men det gikk bra, jeg klarte det uten å falle av ;-)
dumme mamma Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 hehe, så bra :-) Bra at sykkelen var i orden da... HAr syklet en gang i år jeg og... Skulle begynne å trene så jeg syklet 3 mil... Det ble visst med den ene trimturen... Er så heldige at vi bor 5 min. unna badeland. Helt topp i regnvær...
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 vært ute hele dagen nesten. ganske fint vær her, og ikke noe regn!!! Har malt en vegg på huset, luka litt i innkjørselen og hjulpet mannen min med å bære takplater opp på taket. ungene har leika og kost seg i sandkassa, huska og sykla! middagen i dag ble kebab på oss store og nuggets på de små.
Skravlemamman Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Har sitti i bil fra hytta i dag i et par timer, og ellers drivi med vasking av klær. Vi drar til syden til fredagen, så her vaskes det for harde livet:-)
haater husarbeid Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Vi har vært i byen på jazzfestivalen her i mange timer. Så har vi puslet hjemme her etterpå. Er så dårlig vær at det frister nesten ikke å gå ut. Men vi må jo det, ellers klatrer eldstemann i taklampa Nå er eldsten på vei til senga og jeg skal scrappe litt og dibbe og være på scrapping.no. Må vel lage meg litt mat jeg også
M by M Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har sovet hele dagen helt til samboer vekte meg kl 17 og hadde laget middag til oss :-) Jeg har da vært på nattevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå