Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Mine barn er bedt om å være brudepiker, skal vi betale for det eller de som gifter seg? Hva er vanlig?
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 tror det er mest vanlig at bruden betaler for brudepikekjolene.. det er jo henne som har spurt om dine barn vil være brudepiker så da får hun betale for kjolene også er nå min mening hvis du ser litt lengere ned på siden så har det vært oppe en gang før der det er ei mamma som måtte betale kjolen til dattern sin! noe som er helt feil synes jeg.....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg mener at hvis bruder plukker ut brudekjolene bør hun betale. Hvis foreldrene skal finne kjolene så synes jeg foreldrene skal betale. Men hva som er vanlig vet ikke jeg.
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 ja enig med deg men hva som er vanlig vet ikke jeg heller.....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Vår niese skal være brudepike, og vi har kjøpt kjole som ho beholder etterpå.. Foreldrene kjøper sko..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 pappan min betaler siden han sa han skulle,men så er det da datteren min og søstrene min.Vi hadde betalt hvis noen andre skulle vært også,synes det er mest rett
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg ville sagt brudeparet.Mange er så opptatt av at forlovere må få gaver,fordi det er en ære at de stiller opp.Prinsippet er vel det samme
Jippi! Maibaby! Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Jeg betaler for alt brudepiken min trenger til bryllupet mitt. Hun har riktignok fått velge kjolen selv (og hun får selvfølgelig beholde den), men det er tross alt jeg som har bedt henne om å være brudepike...
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Hadde jeg hatt brudepiker hadde jeg betalt dersom jeg skulle hatt noen mening om hva de skulle hatt på. Alternativt så hadde jeg sakt at de kunne ta på seg noe de hadde sjøl.Og da måtte jeg jo bare smilt uansett hva de stilte i
Mor til et enebarn Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Vi hadde 4 brudepiker, og kjøpte alt de skulle ha. Kjoler fikk vi sydd, kjøpte sko, strømpebukser, og betalte også for frisørtimene dems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå