Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 e no på overtid.å vis det drøyer til neste uke,lure i på om å be om ks.har hatt et ks tidligere å veit kossn det e.. å pga tidligere ks kunne i denne gangen velge ks eller normal fødsel. men så e det der da,at vis i går over tia,virke det tryggere å ha et planlagt ks enn å bli satt igang.nokken som har nokken erfaringer? ska prate med legen om det neste uke.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg gikk to uker over tiden og ble satt i gang. Jeg hadde ikke åpning da jeg kom til sykehuset og etter modningsgele hadde jeg 3 cm åpning. Videre fikk jeg rier etter noen timer og disse gikk i ett 45 min etter at de startet. Resultatet var at sønnen min ble stresset, bæsjet inne i magen og fosterlyden dalte ved hver rie. Fødselen ble et akutt keisersnitt...og det er ikke å anbefale. Jeg er gravid igjen nå, og jeg er fristet til å velge planlagt keisersnitt fremfor å bli satt i gang...men fødselen er ikke før i januar som jeg trenger ikke å bestemme meg ennå. Lykke til!!
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 ble planlagt ks sist pga dattera mi sku ut med setet først og bekkenet er for smalt til setefødsel... derfor valgte i vaginal fødsel denne gang,for han ligger med hodet ned,har lyst å oppleve vanlig fødsel å.. men visst i blir gående lenge over tida.,vil i nok velge ks istedet for å bli satt i gang..(har 6 dager igjen,til neste kontroll ved sykehuset)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå