Gå til innhold

Noen som veit??ks vs å bli satt igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

e no på overtid.å vis det drøyer til neste uke,lure i på om å be om ks.har hatt et ks tidligere å veit kossn det e..

å pga tidligere ks kunne i denne gangen velge ks eller normal fødsel.

men så e det der da,at vis i går over tia,virke det tryggere å ha et planlagt ks enn å bli satt igang.nokken som har nokken erfaringer?

ska prate med legen om det neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk to uker over tiden og ble satt i gang.

Jeg hadde ikke åpning da jeg kom til sykehuset og etter modningsgele hadde jeg 3 cm åpning. Videre fikk jeg rier etter noen timer og disse gikk i ett 45 min etter at de startet. Resultatet var at sønnen min ble stresset, bæsjet inne i magen og fosterlyden dalte ved hver rie.

Fødselen ble et akutt keisersnitt...og det er ikke å anbefale. Jeg er gravid igjen nå, og jeg er fristet til å velge planlagt keisersnitt fremfor å bli satt i gang...men fødselen er ikke før i januar som jeg trenger ikke å bestemme meg ennå.

Lykke til!!

Skrevet

ble planlagt ks sist pga dattera mi sku ut med setet først og bekkenet er for smalt til setefødsel...

derfor valgte i vaginal fødsel denne gang,for han ligger med hodet ned,har lyst å oppleve vanlig fødsel å..

men visst i blir gående lenge over tida.,vil i nok velge ks istedet for å bli satt i gang..(har 6 dager igjen,til neste kontroll ved sykehuset)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...